Jannoek schreef:joepie schreef:
Ik denk dat als je ongewild kinderloos bent je een andere invulling zult moeten vinden voor je leven dan die van Vader en Moeder.
En zijn nog veel opties open....
En als je toch denkt dat kinderen de enige opvulling is, dan zul je daar goed over moeten nadenken en je goed moeten laten voorlichten over weke manier dan de enig juiste is. En dat is toch de weg die God het juiste zou vinden.
jij was toch ongewenst kinderloos? en je bent moeder? van vier kinderen nog wel... en je zegt dat je als je kinderloos bent je leven een andere invulling moet geven dan die van moeder (of vader)
hm, volgens mij klopt er in jouw redenering iets helemaal niet!

Je kunt geloof ik niet lezen.
Ik heb nergens gezegd dat ik kinderloos ben. Zou wel erg dom zijn.
Ik schreef dit o.a.

a, ach dat was ook de reactie toen ik het er moeilijk mee had dat ik op mijn 28 ste te horen kreeg dat ik nooit kinderen had mogen krijgen.
En dat ik maar blij moest zijn dat ik er al drie had, en hopen dat ik de zwangerschap van de vierde goed uit zou kunnen dragen.
Maar daarna was het voor mij toch echt einde verhaal met kinderen krijgen. Twee grote nieroperaties en een baarmoeder verwijdering.
Zo makkelijk was het dus voor mij .
en: Ik had dan "geluk" dat ze inderdaad pas in de zwangerschap van onze vierde erachter kwamen dat ik nier problemen had. Anders hadden wij inderdaad helemaal geen kinderen gehad.
En:En ik weet, wij zijn heel blij en gelukkig met onze vier kinderen.
Dus nog eens het topic doorlezen misschien voor je iemand beschuldigd.