Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Misselijkheid blijft, ondanks de medicatie. Blijf ook enorm moe, maar ach het hoort er allemaal bij. Wat ik nu wel vervelend vind, is dat ik weer exceem heb gekregen. Had dit tijdens mn vorige zwangerschap ook en daarna helemaal niet meer. Het jeukt enorm! Jammer genoeg kan/mag je er nu niets tegen gebruiken.
Jannoek schreef:Heerlijk Evelien, dat is lekker 'shoppen'
Ik zou gewoon de huisarts even bellen. Ze vragen je dan om even wat urine langs te brengen. Ik heb dat een aantal weken terug ook gedaan, dan weet je gewoon zeker of het iets is, of niet!
@NdW spannend vandaag! Heel veel succes en ik hoop dat jullie er ondanks de spanning toch ook van kunnen genieten! Toen bij ons de belangrijkste dingen gezien waren kon ik echt wel genieten van het zien van het wonder in m'n buik!
@PPM het is schijnbaar toch vreemd als je met een hoge bloeddruk klachten hebt... Ik kaartte het de vorige keer aan in het ziekenhuis, maar toen zeiden ze dat dat meestal duidde op een lage bloeddruk en dat de meeste mensen met een hoge bloeddruk daar juist niets van voelen.![]()
't zou ook nog van m'n hb kunnen komen wellicht, want die was niet bar hoog de vorige keer.
Ach ja, ik wacht het maar weer af donderdag. Hoop wel dat het wat meer duidelijk wordt allemaal, toch wel prettig als je een beetje weet waar je aan toe bent...
Max schreef:Misschien hebben jullie het allang geprobeerd, maar is bioforcecreme een oplossing?
Hier de ervaring dat exceem er snel van verdwijnt. (overigens geen "zwangerschapsexceem")
cornelia77 schreef:
Of een te hoge suikerspiegel? Daar voelde ik me echt beroerd door bij mijn laatste zwangerschap. Alleen wist ik op dat moment niet wat de oorzaak was. Toen ons kind bijna elf pond bleek te wegen bij de geboorte viel het kwartje...
parkiet schreef:Evelien, ik heb geen ervaring met blaasontsteking, maar hoor wel eens dat het in de zwangerschap minder pijn kan doen dan normaal. Waarom denk je dat het hebt dan?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 15 gasten