Mijn man gaat voorlopig in de deeltijd WW
 En om in deze situatie nu een huis te kopen vind ik een grote gok...
  En om in deze situatie nu een huis te kopen vind ik een grote gok...Zijn baan staat niet op de tocht, maar je weet nooit wat de crisis nog meer in petto heeft...
 en dit is dus een voorlopige oplossing.
 en dit is dus een voorlopige oplossing.Moderator: Moderafo's

En om in deze situatie nu een huis te kopen vind ik een grote gok...
  En om in deze situatie nu een huis te kopen vind ik een grote gok... en dit is dus een voorlopige oplossing.
 en dit is dus een voorlopige oplossing.
LeChat schreef:Balen, Ansje! Wat voor werk doet je man ook alweer?
 Vrijdag zijn we bij de hypotheek adviseur geweest en het verbaasde ons wat we kunnen krijgen op één loon (want m'n vriend studeert nog fulltime).
 Vrijdag zijn we bij de hypotheek adviseur geweest en het verbaasde ons wat we kunnen krijgen op één loon (want m'n vriend studeert nog fulltime).

). De donderdag erna is de overdracht. Ik heb er nu echt ongelooflijke zin in. We zaten vrijdag met een stuk of 15 mensen in de kamer en dan is het toch wel aardig vol. IN het nieuwe huis kunnen volgens mij wel zeker 5 x zoveel mensen erin. Fijn idee
 ). De donderdag erna is de overdracht. Ik heb er nu echt ongelooflijke zin in. We zaten vrijdag met een stuk of 15 mensen in de kamer en dan is het toch wel aardig vol. IN het nieuwe huis kunnen volgens mij wel zeker 5 x zoveel mensen erin. Fijn idee  Maar eerst nog alles naar mijn schoonouders verhuizen, pff.
 Maar eerst nog alles naar mijn schoonouders verhuizen, pff. .
. 

. Ze willen je gewoon een huis verkopen...
. Ze willen je gewoon een huis verkopen...Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten