Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik koop altijd alleen lekkerruikende wasverwachter (ik weet het, het is slecht voor je wasmachine, maar het ruikt zo lekker!)
koffie is ook slecht, en dan is bijv. kippenvlees weer slecht en dan zeuren ze weer over rundvlees en dan is het dit en dan dat
Ons is geleerd, dat alles wat met smaak gegeten kan worden, vanuit een gezonde overtuiging, goed is.
Ik wil hier heel voorzichtig mee zijn, maar ik denk toch aan 1 Tim 4:4,5.
Hier kan niet zomaar voor 100% vanuit gegaan worden, omdat het geloof, de smaak, het gevoel, en de gedachten niet 100% zijn.
Maar dat het invloed heeft ben ik van overtuigd.
En dat het niet goed is teveel uit te zoeken ook.
Memmem schreef:En nu weer verder over de financieën.
Wij besparen heel veel door katoenen luiers te gebruiken. Vind het ook fijn om te gebruiken.
Wasverzachter gebruik ik helemaal niet, een beetje azijn in het wasverzachterbakje en je handdoeken zijn minder hard. En als je buiten droogt je handdoeken als ze droog zijn afhalen en niet kurkdroog laten worden. Hoelanger ze hangen hoe harder ze worden.
meissie88 schreef:Wasverzachter...ghe we gebruiken het hier maar zélden, als er een trommel met wasgoed is, zonder wasgoed van mij, dan kan 't wezen dat m'n moeder 't gebruikt, want ik kan er écht niet tegenvind het heerlijk ruiken...maar de jeuk verpest t
![]()
Zijn er trwns nog meer mensen die de kriebels krijgen van wasverzachter?
esli schreef:maar ik heb toch ut idee dat veel water drinken helpt tegen puisten. Maar kgeloof niet dat dat ergens bewezen is, is gewoon mijn idee
Als je er zelf maar in gelooft, lang leve het placebo effect!!!
lammetje schreef:welk wasmiddel is trouwens écht goed, ruikt lekker en is goedkoop?
meissie88 schreef:Wasverzachter...ghe we gebruiken het hier maar zélden, als er een trommel met wasgoed is, zonder wasgoed van mij, dan kan 't wezen dat m'n moeder 't gebruikt, want ik kan er écht niet tegenvind het heerlijk ruiken...maar de jeuk verpest t
![]()
Zijn er trwns nog meer mensen die de kriebels krijgen van wasverzachter?
paprikameisje2 schreef:azijn helpt ook om alle waspoeder uit de was te halen! wij zijn nl als kinderen erg gevoelig op de huid en me moeder waste dus gewoon met normale waspoeder en deed vervolgens een scheut azijn erinom te zorgen dat alle zeep eruit ging!! ideaal dus!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten