Berichtdoor MissF » 23 dec 2007 19:31
Wij zouden in mei 2008 trouwen. Toen we een jaar verkering hadden vonden we dat veeeeel te lang duren. Dus hebben we besloten dat als we allebei ons werk op de rit hadden zouden gaan plannen. Het werd een jaar van tevoren. En toen al was onze locatie al vol. Dus hebben we de datum verzet. (een datum prikken was ook al een ramp bij ons, omdat onze zwager en schoonzus in de zending zitten en niet zomaar naar NL kunnen komen, en omdat mijn vriendin ook in die tijd wilde trouwen.)
Wij wilden gewoon persé alles in Rhenen doen, en dan heb je maar 3 keuzes uit locaties. De ene was veeeeel te duur, de tweede was een U vorm, wat we helemaal niet wilden, de derde was al vol.
Verder hadden we in december alles wel geboekt.
Maar dat was lang niet alles wat we moesten regelen. Het viel me echt tegen. Al maakte ik er misschien teveel werk van. Tasjes met speelgoed en knutselpullen voor de kids, zelfgemaakte bedankjes enzo. Dat kostte allemaal best veel tijd.
We hebben lang niet elke week iets gedaan, maar er zijn veel uurtjes in gaan zitten. Maar volgens mij is het best handig om op tijd te boeken, locaties enzo. Tenzij je geen voorkeur hebt misschien.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...