Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 22 dec 2007 23:10

Hoe lang van te voren begonnen jullie dan met plannen en bespreken?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 22 dec 2007 23:17

7 maanden

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 dec 2007 23:57

5 maanden tevoren en in week of 3 was alles geregeld

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 dec 2007 08:40

Op een middag naar het gemeentehuis samen wederzijdse familie. (ze zijn niet verplicht om te komen).

Ik zou heel graag op zaterdag willen trouwen. S'avonds rond half 7 kerkdienst. Na de kerkdienst een soort van felicitatie. S'avonds gewoon gezellig met je wederzijdse familie en eventueel goede vrienden.

Geen foto's die dag. (gewoon een andere dag uitkiezen) En als m'n oma nog hoopt te leven nog even samen bij m'n oma aan gaan die dag!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 dec 2007 12:40

wij zijn 2 en een halve maand van te voren begonnen met regelen. Was goed te doen. Binnen een dag hadden we de kerk, gemeentehuis, dominee en feestlocatie geregeld.
Onze bruiloft was ook precies wat we ervan verwachtten. Ik had alleen graag paardenkoetsjes gehad, maar dat lukte gewoon niet vanwege de afstand. Dan hadden we 's avonds pas in het gemeentehuis gezeten... :P
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 dec 2007 12:45

wij zijn 9 maand vantevoren begonnen... hebben toen de datum vast laten leggen.. (kon al niet meer op de tijd die wij wilden) en ik heb toen een jurk uitgezocht (was maar goed dat ik dat zo vroeg gedaan heb... want pas 2 dagen voor de trouwerij was mn jurk klaar!

tussendoor hebben we ook een aantal maand niks gedaan...

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 23 dec 2007 14:19

Hehe, dat dit topic nog steeds bestaat :)

Javaca schreef:-Trouwauto geregeld (komt aardig in de buurt bij het eerder genoemde busje :mrgreen: )
Hee, dat is gaaf. Ik wil nog steeds deze:

Afbeelding

maar ik geloof nóóit dat mijn vriend dat wil ;-)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 dec 2007 14:47

trijntjejohanna schreef:wij zijn 9 maand vantevoren begonnen... hebben toen de datum vast laten leggen.. (kon al niet meer op de tijd die wij wilden) en ik heb toen een jurk uitgezocht (was maar goed dat ik dat zo vroeg gedaan heb... want pas 2 dagen voor de trouwerij was mn jurk klaar!

tussendoor hebben we ook een aantal maand niks gedaan...
idd TJ dat hebben wij ook gedaan, ff niks er tussendoor :) ook andere dingen zijn wel eens belangrijk :wink:
Pff net op tijd dan met je trouwjurk!! Ik kon m 2 weken van te voren ophalen en ik was zoooo bang dat ik m niet meer zou passen want ik kreeg een eetbui!! :? Gelukkig paste ik m nog precies! :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 dec 2007 19:31

Wij zouden in mei 2008 trouwen. Toen we een jaar verkering hadden vonden we dat veeeeel te lang duren. Dus hebben we besloten dat als we allebei ons werk op de rit hadden zouden gaan plannen. Het werd een jaar van tevoren. En toen al was onze locatie al vol. Dus hebben we de datum verzet. (een datum prikken was ook al een ramp bij ons, omdat onze zwager en schoonzus in de zending zitten en niet zomaar naar NL kunnen komen, en omdat mijn vriendin ook in die tijd wilde trouwen.)
Wij wilden gewoon persé alles in Rhenen doen, en dan heb je maar 3 keuzes uit locaties. De ene was veeeeel te duur, de tweede was een U vorm, wat we helemaal niet wilden, de derde was al vol.
Verder hadden we in december alles wel geboekt.

Maar dat was lang niet alles wat we moesten regelen. Het viel me echt tegen. Al maakte ik er misschien teveel werk van. Tasjes met speelgoed en knutselpullen voor de kids, zelfgemaakte bedankjes enzo. Dat kostte allemaal best veel tijd.

We hebben lang niet elke week iets gedaan, maar er zijn veel uurtjes in gaan zitten. Maar volgens mij is het best handig om op tijd te boeken, locaties enzo. Tenzij je geen voorkeur hebt misschien.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 dec 2007 21:13

@ Evelien:

geen foto's zei je, dus ook niet in gemeentehuis enzo? En dan ga je 2 keer helemaal op en top opgeknapt?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 dec 2007 21:14

@ Evelien:

geen foto's zei je, dus ook niet in gemeentehuis enzo? En dan ga je 2 keer helemaal op en top opgeknapt?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 dec 2007 08:29

Ze bedoelt denk ik vooral "geen fotoshoot/sessie" etc. Ik kan me voorstellen dat je dat liever op een andere dag doet, anders wordt het allemaal wel heel veel op 1 dag.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 dec 2007 08:32

wij hebben begin oktober een datum geprikt en gelijk alles geregeld! Dus hebben de rest van de maanden niks hoeven doen afgelopen donderdag zijn we in ondertrouw gegaan en zijn de kaarten op de bus gegaan.
en nu is het nog 6 weekjes en dan is de grote dag :-D
vrijdag is mijn jurk al klaar als hij weer niet ingenomen moet worden en doen ze van te voren mijn proefkapsel en make-up. Ik laat mijn jurk daar nog wel want moet hem 3 dagen van te voren nog een keer passen

wij hebben de dag ook erg ruim ingepland is wel relaxster

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 24 dec 2007 08:38

Marnix schreef:Ze bedoelt denk ik vooral "geen fotoshoot/sessie" etc. Ik kan me voorstellen dat je dat liever op een andere dag doet, anders wordt het allemaal wel heel veel op 1 dag.

Maar dan 'moet' je dus twee keer helemaal op en top mooi eruit zien in je trouwkleding?

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 24 dec 2007 10:24

Ik vond het juist wel relaxt om foto's op de dag zelf te doen. ONze dag begon wel al om half 9/9 uur, maar dat vond ik wel prima. Maar als je eerst even foto's gaat maken (duurde bij ons denk ik in totaal 1,5 uur) heb je wel ff lekker tijd met zn tweeën. De rest van de dag heb je constant mensen om je heen. En het foto's maken was errug leuk! LIjkt me ook wel gek om het op een andere dag te doen, omdat je dan niet in zo'n 'trouwmood' bent. Wij zouden het alleen op een andere dag doen als het regende, omdat we wel graag buiten foto's wilde hebben, maar gelukkig was het errug zonnig:)

Terug naar “Archief”