Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 27 jan 2004 23:47

@mic schreef:Doc (alle inclusief assistenten, behalve Vin) ik heb een dringen probleem:

zaterdagavond (aanstaande) heb ik niets te doen. En omdat ik geen zin heb om de hele avond in m'n eentje op de bank te zitten, of bij m'n ouders of bij m'n vriend.. ja u voelt hem al aankomen: ik wil de zaterdagavond met een lieftallig meisje doorbrengen. Hiervoor had ik Dr. Vin er op uitgestuurd, en hij zou iets voor mij zoeken. Het draaide er alleen op uit dat hij alle leuke meisjes die hij vond voor zichzelf hield en zelf ging versieren. Dus was mijn probleem nog niet opgelost.

Dus aan u de vraag, kunt u dit probleem in (korte) termijn oplossen?

geachte @mic,

Wist je dat ik nog een vrijgezelle tante had? Die is nog steeds beschikbaar.
Ga je niet op het aanbod in dan heb ik wel een tip voor je.

Pak een (bar)kruk, ga voor het raam zitten, kijk zwoel naar de voorbijgaande (jonge)dames en houd dit minimaal een dag vol!
Dan treed de wet van de grote getallen in aanmerking en je zult zien dat van de honderd dames die langs komen en zeker 10 zwoel terug kijken en van die 10 kun je een keuze maken, waarschijnlijk blijven er 2 over zodat je a.s. zaterdag niet alleen bent, maar ook volgende week zaterdag ook voorzien bent van een stukje gezelligheid!

Wat Dr.Vin betreft, die kaapt iedere mooie dame weg, ook voor mijn neus!
Ze vinden Dr.Vin op de 1 of andere manier toch aantrekkelijker dan mijn persoontje.
Of het nou door die bril komt?? :cry:

Lukt het niet laat het ff weten!

Dan kan je altijd het boekje bestellen getiteld :Ga heen! k'ben zaterdagavond niet alleen!'
slechts 9,95 in de $hop!!!!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Vin

Berichtdoor Vin » 27 jan 2004 23:52

Laurina schreef:Geachte doktoren,

Ik zit met een heel groot probleem :( Ik hoop echt dat u mij hiermee kunnen helpen!

Het is namelijk zo, ik heb een heele lieve vriend. :lol: Er is echter een groot probleem :? Hij woont in Afrika! Ik heb hem ontmoet toen ik daar op vakantie was. We hebben een geweldige tijd gehad :wink: dat kunt u zich misschien wel voorstellen. Maar nu ik weer terug ben in ons koude landje, verlang ik ontzettend naar hem :oops: maar ik heb geen geld om naar Afrika te gaan en hij heeft geen geld om naar Nederland te komen :cry: :cry: Wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend :cry: :cry:

Wat moet ik doen?? Helpt u me alstublieft!!!!

Veel liefs, Laurina

Lieve Laurina,

Ga op werkvakantie naar Afrika! Vraag je gemeenteleden om bij te dragen 8) Als je dan daar eenmaal is het zaak om meteen al je talenten te ontplooien in het werkveld. Met een beetje goeie wil kun je het dan misschien voor elkaar krijgen om op wat permanentere basis daar aan de slag te gaan en zo samen een toekomst op te bouwen.

Warme groet,

Vin

Berichtdoor Vin » 27 jan 2004 23:53

columbus schreef:Wat Dr.Vin betreft, die kaapt iedere mooie dame weg, ook voor mijn neus!
Ze vinden Dr.Vin op de 1 of andere manier toch aantrekkelijker dan mijn persoontje.
Of het nou door die bril komt??

Mijn excuses, ik zal zo snel mogelijk ook een walgelijke bril aanschaffen. :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jan 2004 00:10

Laurina schreef:Geachte doktoren,

Ik zit met een heel groot probleem :( Ik hoop echt dat u mij hiermee kunnen helpen!

Het is namelijk zo, ik heb een heele lieve vriend. :lol: Er is echter een groot probleem :? Hij woont in Afrika! Ik heb hem ontmoet toen ik daar op vakantie was. We hebben een geweldige tijd gehad :wink: dat kunt u zich misschien wel voorstellen. Maar nu ik weer terug ben in ons koude landje, verlang ik ontzettend naar hem :oops: maar ik heb geen geld om naar Afrika te gaan en hij heeft geen geld om naar Nederland te komen :cry: :cry: Wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend :cry: :cry:

Wat moet ik doen?? Helpt u me alstublieft!!!!

Veel liefs, Laurina

Ha Laurina,
Ik neem aan dat de vraag serieus is dus behandelen we hem ook serieus :D

"koude landje' lees ik, ik denk dat juist dat zinnetje de kern van het probleem is!
Als ik zo lees bekruipt mij het gevoel dat je niet van hem houd maar de je de warmte mist van Afrika.

Oké, die man zal goed gezelschap zijn geweest, dat is hij ongetwijfeld nu ook voor een andere mooie dame!
Stel dat je echt van hem hield was je zowieso nooit terug gekomen!
Dan liep je nu met een bot in je neus de polonaise in een rieten rokje.

En als hij echt van je hield was hij wel in je koffer gekropen of op met de eerste de beste kajak via Gran Canaria, Madeira en Texel hierheen gekanoot!
Nee, hij vind de warmte daar belangrijker dan jou in dit koude kikkerland!
Immers, waarschijnlijk woont hier bijna zijn hele familie al, nee, ik denk dat hij het wel best vind zo.

Nee, geld speeld hier geen rol, desnoods had je asiel aangevraagd in de Congo.
Laurina, mijn advies is dit: onderzoek je gevoelens eens en denk nog eens goed na of die gevoelens echt zijn.

Mocht ik me vergissen, dat kan niet, maar dan hoor ik het graag van je en desnoods gaan we samen naar Afrika om je ' vriend' te horen zodat ik een goed beeld en nog beter advies kan geven.

Bestel het boekje 'met de dokter naar Afrika, ja graag!' voor slechts 29,90 in de refoweb Dr.Love $HOP
Veel tips enzo over dit soort problemen
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jan 2004 03:06

miep19 schreef:Hellup......

ik dacht dat ik iemand had gevonden, een lieve schat van een lieverd.....
Ik was er helemaal van overtuigd dat hij het was....dus had ik dit gedichtje gegeven..... en toen kwam tie nooit meer terug..

Ik wil geen geld
Ik wil geen roem

enz enz.....

Ik wil met jou mijn geluk
dat is meer waard dan centen

Hij wilde wel al het die dingen die ik niet wilde..... en als ik dat niet had....tja dan ging tie maar weer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Stuur dit naar hem op Miep, dan weet hij genoeg.

Ik wil jou niet
stuk verdriet
wel mn cente!
en de rente!

ik wil jou niet
stuk verdriet
jij kan't vergete!
zeker wete!

ik wil je niet
stuk verdriet
wel m'n ete?
maak zelf je vrete!

ik wil je niet
stuk verdriet
wel mn goud?
doen nie zo zout!

ik wil je niet
stuk verdriet
jij bent geen must
k'word toch wel gekust

ik wil je niet
stuk verdriet
zoek je geluk
bij een ander stuk

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jan 2004 03:12

Daphne schreef:
征稿通知

宋体;
系教育权威
性、实用性 、指导性的大型
综合教育研究学术性月刊。刊登周期短、
国内外发行 。国际标准刊号 : 。本刊设有教海探新 、热点冷谈、论坛集萃、素质教育、幼教天地、学校管理等所有与教育相关的内容,稿件以 字为宜,请寄电脑打印件及 盘。 征稿对象: 社会各级教育机构、教师及所有与 教育相关的工作者均可投稿。本通知可复印并相互转告 稿件处理: 免收审稿费,收稿后一周复函,优秀稿件优先优惠刊登。址: 海
真: 网 址:

Hoi Columbus,

gisteren ben ik met mijn Chinese (inmiddels) vriend (hij heet Ba Mi :roll: ) wezen uiteten! Je mag één keer raden waar! Bij de Chinees natuurlijk! :mrgreen:
Hij heeft me gelijk een cursus EHBZ (=Eerste Hulp Bij Zoentekort) gegeven. :wink: :lol:

Groetjes, Daphne

ha dapne,

Wat ben ik blij dat je Ba Mi lekker VINd! :mrgreen:
NIet echt origineel, bij de chinees eten maar in jou omstandigheden wel begrijpelijk!

Waar ik je echter voor wilt waarschuwen is dit:
Pas goed op want anders vind je de hond in (BA MI'S) kookpot!

Wat die cursus betreft, BA MI heeft die cursus gevolg bij onze assistentes, dat is succes geweest en nog steeds. Vooral het praktijk gedeelte vind gretig aftrek!

vertel hem dit nog, niet vergeten!
Als BA MI dit leest is hij niet meer te houden!

南省海口市万 8) 华路 号顺兴 大厦 中国现 :lol: 代教育 研究杂志 编辑部收 邮 编:电 话: 传 :D :wink:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 jan 2004 11:42

wil jullie bedanken dat jullie me steeds uit de put helpen op het gebied van de liefde. Bij deze bestel ik al jullie boeken, kruiden en hulpmiddelen want dan moet het goed komen!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jan 2004 14:30

essieee schreef:wil jullie bedanken dat jullie me steeds uit de put helpen op het gebied van de liefde. Bij deze bestel ik al jullie boeken, kruiden en hulpmiddelen want dan moet het goed komen!

hoi Essieee

Dat is dan €22.996,- en graag contant betalen aub.
Ik weet niet of je een vrachtwagen tot beschikking hebt, anders kan de de Refoweb Dr.Love vrachtwagen huren voor € 100,- p/dag.

Wil je in de toekomst automatisch onze producten ontvangen, stuur dan een mail naar de assistentes dan zorgen die voor de verdere afwikkeling.
Dan mogen zij jou 1,2 % korting aanbieden!!!!

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 28 jan 2004 14:43

wilde ik net een probleem plaatsen,
zie ik de rekening,

jullie jagen klanten weg!

:lol:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jan 2004 14:50

ahuibers schreef:wilde ik net een probleem plaatsen,
zie ik de rekening,

jullie jagen klanten weg!

:lol:

Wat jammer nou, ahuibers!
Nu kunnen we niet genieten van je probleem. :mrgreen:
en voor problemen rekenen we alsnog geen geld.
Probeer het nog een keer!

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 28 jan 2004 14:56

Probleem 1: ik durf niet,
Probleem 2: ik wil wel,
Probleem 3: ik zie ze weinig,
Probleem 4: hoe leg ik het eerste contact
probleem 5: enzovoort

:mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jan 2004 15:31

ahuibers schreef:Probleem 1: ik durf niet,
Probleem 2: ik wil wel,
Probleem 3: ik zie ze weinig,
Probleem 4: hoe leg ik het eerste contact
probleem 5: enzovoort

:mrgreen:

Beste Ahuibers,

Jouw probleem is een uitdaging, niet voor ons maar wel voor jou! :mrgreen:

Door jouw woorden te bekijken, te proeven, te husselen en te analyseren kom ik tot de volgende gedachte.

Jij ziet het gebeuren als een stappen plan. Maar in werkelijkheid loopt het een en ander door elkaar heen.
Nu zal ik proberen het in de volgende stappen uit te leggen, want voor iemand die in stappen of etappes denkt is dat wel handig. Anders kom je er niet uit.

1: Ik wil wel , dat is goed!

2: ik zie ze te weinig , dát is het grote probleem! Daar moet je iets aan doen, denk aan een foto die je ophangt in je slaapkamer. Dan kun je vast wat gesprekken voeren met haar. Als oefening en je went aan haar ogen. Heel belangrijk! Of ga op hetzelfde tijdstip naar de winkel als zij ook gaat.
Supermarkten zijn dé ontmoetingsplaatsen!

3: ik durf niet, waarom niet? Ben je bang dat ze je op eet?, afrost?, aanklaagt?, dat je niet lekker ruikt? Dat je te klein dan wel te groot bent?
Het probleem van ‘ik durf niet’ zit em in het woordje ‘niet’ ! laat dat weg en zeg het 10 x achterelkaar! Ik durf ik durf enz. Trek desnoods je karatepak aan voor wat meer zelfvertrouwen. :mrgreen:

4: hoe leg ik het eerste contact, DAAR is het om te doen!
Als je 2 en 3 uitvoert en overdenkt word het een makkie! Stel, je bent in de supermarkt en je loopt ‘toevallig’ in hetzelfde pad, vraag dan aan haar welk waspoeder ze gebruikt. Vertel haar dan dat je zelf je sokken gaat wassen in het vervolg. En dat je eindelijk zelfstandig wilt worden. 8)

Als je dat niet ziet zitten, leg je ‘nonchalant’ wat boodschappen ‘per ongeluk’ in haar karretje en loopt met haar karretje verder. Zeker weten dat ze achter JOUW aan komt! dan spreek ze jou aan en je hoeft alleen maar je verontschuldiging aan te bieden en haar een (gratis) kopje koffie aan te bieden (in de supermarkt). Of je bied aan haar krat bier of zak aardappels te dragen en die in de auto te zetten.
Laat je fantasie werken en doe net alsof je gek bent, da’s toch niet zo moeilijk voor jou?? :mrgreen:

5: enzovoort, je zegt het zelf al! Enzovoort….. :lol:

Laat ons weten of het gelukt is, beste Ahuibers!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 jan 2004 15:46

columbus schreef:
essieee schreef:wil jullie bedanken dat jullie me steeds uit de put helpen op het gebied van de liefde. Bij deze bestel ik al jullie boeken, kruiden en hulpmiddelen want dan moet het goed komen!

hoi Essieee

Dat is dan €22.996,- en graag contant betalen aub.
Ik weet niet of je een vrachtwagen tot beschikking hebt, anders kan de de Refoweb Dr.Love vrachtwagen huren voor € 100,- p/dag.

Wil je in de toekomst automatisch onze producten ontvangen, stuur dan een mail naar de assistentes dan zorgen die voor de verdere afwikkeling.
Dan mogen zij jou 1,2 % korting aanbieden!!!!

ga bij deze accoord!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jan 2004 15:52

hmm, dat gaat sneller dan dat ik had gehoopt!! :mrgreen: :D
we hoeven niet te onderhandelen hehe

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jan 2004 16:06

Jialikelly, wil je drukkerij ColuVin opdracht geven om alle boeken opnieuw te drukken. Liefst op zo goedkoop mogelijk papier en verhoog de prijzen met zo'n 20%

Ook wil ik dat alle DVD's worden gekopieerd, dat doen we, jij dus, zelf.
Vanavond mag je overwerken Jialikelly, hoe vind je dat?

Terug naar “Archief”