@mic schreef:Doc (alle inclusief assistenten, behalve Vin) ik heb een dringen probleem:
zaterdagavond (aanstaande) heb ik niets te doen. En omdat ik geen zin heb om de hele avond in m'n eentje op de bank te zitten, of bij m'n ouders of bij m'n vriend.. ja u voelt hem al aankomen: ik wil de zaterdagavond met een lieftallig meisje doorbrengen. Hiervoor had ik Dr. Vin er op uitgestuurd, en hij zou iets voor mij zoeken. Het draaide er alleen op uit dat hij alle leuke meisjes die hij vond voor zichzelf hield en zelf ging versieren. Dus was mijn probleem nog niet opgelost.
Dus aan u de vraag, kunt u dit probleem in (korte) termijn oplossen?
geachte @mic,
Wist je dat ik nog een vrijgezelle tante had? Die is nog steeds beschikbaar.
Ga je niet op het aanbod in dan heb ik wel een tip voor je.
Pak een (bar)kruk, ga voor het raam zitten, kijk zwoel naar de voorbijgaande (jonge)dames en houd dit minimaal een dag vol!
Dan treed de wet van de grote getallen in aanmerking en je zult zien dat van de honderd dames die langs komen en zeker 10 zwoel terug kijken en van die 10 kun je een keuze maken, waarschijnlijk blijven er 2 over zodat je a.s. zaterdag niet alleen bent, maar ook volgende week zaterdag ook voorzien bent van een stukje gezelligheid!
Wat Dr.Vin betreft, die kaapt iedere mooie dame weg, ook voor mijn neus!
Ze vinden Dr.Vin op de 1 of andere manier toch aantrekkelijker dan mijn persoontje.
Of het nou door die bril komt??

Lukt het niet laat het ff weten!
Dan kan je altijd het boekje bestellen getiteld :Ga heen! k'ben zaterdagavond niet alleen!'
slechts 9,95 in de $hop!!!!