misschien kom ik provocerend over voor jullie maar dit is wie ik ben. Jezus was ook geen lievertje. Die smeet ook de marktkraampjes in de tempel door het raam. Ik denk dat dat ook best wel provocerend geweest moet zijn in die tijd. Ik stel een paar kritische vragen en ik ben gelijk provocerend...... je wilt hier toch discussies? Dan moet je iemand met een andere mening niet gelijk afschrijven als provocerend of lomp. Waarom ga je niet het dialoog aan met een open mind? Hoe komt het toch dat mensen hun woordje gelijk al weer klaar hebben? Waarom gelijk zo veroordelend? Is een mening van iemand die zijn geloof op een andere manier beleefd ineens niet meer waardevol als ie op jou provocerend overkomt?
Ten eerste zou ik maar eens goed lezen wat er staat (als je beschikking hebt over de Bijbel en weet waar die tekst staat), hij keerde tafeltjes om, en ten tweede ze hadden toen nog geen ramen.
Iemand met een andere mening die dat hier gaat melden op een bepaalde manier, vermoedelijk om te provoceren mag je best lomp noemen (dat is toch ook een mening). Kom eens met een serieus topic.
Waarom mag je dat niet zeggen van de kerk (het mag niet van God btw), God zegt dat je zijn naam niet mag misbruiken, tja en de rest.. waarom zou je dat zeggen, waarom voelt dat zo lekker, waarom rolt dat lekker van je tong.. waarom met je fokken en weet ik wat allemaal nog meer..?