Moderator: Moderafo's
caprice schreef:Sabra schreef:Ik wil enkel aangeven dat sommige mensen vooral in de ellende blijven zitten. Er kan geen greintje vreugde vanaf.
En zo wordt er nou tegen die arme tobbers aangekeken.
Wat ben jij meedogenloos hard.
caprice schreef:Optimatus schreef:Minime.
Als ik op reis ga naar een land waar bijvoorbeeld malaria heerst, dan neem ik pillen mee en laat ik me inenten. Da's veiliger.
Wat wil je ermee zeggen? Volgens mij kun je dat niet in deze beeldspraak gebruiken. Zo ja, op welke manier dan wel?
Sabra schreef:In de bijbel staat: Wie zoekt zal vinden, wie klopt zal opengedaan worden.
Het is aan ons om te zoeken en op te kloppen. Dat geldt dus voor iedereen en voor iedereen is dat weggelegd.
Optimatus schreef:caprice schreef:Optimatus schreef:Minime.
Als ik op reis ga naar een land waar bijvoorbeeld malaria heerst, dan neem ik pillen mee en laat ik me inenten. Da's veiliger.
Wat wil je ermee zeggen? Volgens mij kun je dat niet in deze beeldspraak gebruiken. Zo ja, op welke manier dan wel?
Ik wil er mee zeggen dat voorbereiding en voorzorgsmaatregelen ziekten kunnen voorkomen.
caprice schreef:Dus je wilde beweren dat het voor een kind van God altijd klaarhelder zou moeten zijn, de weg die God met hem gaat?
caprice schreef:Optimatus schreef:caprice schreef:Optimatus schreef:Minime.
Ik wil er mee zeggen dat voorbereiding en voorzorgsmaatregelen ziekten kunnen voorkomen.
In het geestelijke kan dat niet, want wij liggen al dood in de zonden en misdaden.
Optimatus schreef:caprice schreef:Optimatus schreef:caprice schreef:Optimatus schreef:Minime.
In het geestelijke kan dat niet, want wij liggen al dood in de zonden en misdaden.
Ik denk dat Christus het beste Medicijn en de beste Preventie is tegen dergelijke dingen. Door Hem te volgen kun je in elk geval proberen iets tegen zonden te ondernemen en door Hem te volgen deel je mee in de verlossing.
Lijkt mij een aantrekkelijke Remedie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten