Wat doe je nu absoluut NIET met je vriend(in)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 25 okt 2004 13:40

Dan zitten we de hele tijd boeren en winden te laten :mrgreen:

taco
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor taco » 25 okt 2004 16:30

oh bah!! maar het lucht wel altijd lekker op :mrgreen:

er zijn een heleboel dingen die ik echt niet met mn vriendin doe. sex voor het huwelijk is er eentje van :wink:
maar vooral vn die 'mannen' dingen. winkelen is bijvoorbeeld niet aan mij besteed maar ik kan wel uren op mn playstation spelen en bass spelen.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 25 okt 2004 19:07

Speel je in een band? En zoja welke?

taco
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor taco » 26 okt 2004 04:47

nee, nog geen band. zie: pm.

ben al wel bezig met een matje van me. hou wel van muziek o.a. alla sacred life. maar zit met serieuze tijdproblemen. vaak schiet daar mn bassles bij in (heeft vooral met mn werk te maken) half 6 opstaaan, vaak na 7 uur pas thuis savonds. :(

en ik heb natuurlijk ook nog een vriendin die vooral in het weekend veel aandacht van me wil! dat is pas een fulltime job :mrgreen:

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 26 okt 2004 10:14

essieee schreef:
idd! Geld ook voor neus peutern, ongegeneerd krabben, boeren.....
Maar ja, soms floept het er zo uit....minder aantrekkelijk!

Er is ook een verschil tussen binnendsmonds boeren en zo,
krabben doe ik heel vaak maar dat komt omdat ik eczeem heb, dus daar kan ik niets aan doen. Ik heb soms op de gekste plekken jeuk en ik ga dus niet in het openbaar krabben op sommige plaatsen :mrgreen: .

neus peuteren heb ik ook last van, dat gaat vaak ongemerkt en heb daar ook vaak jeuk.

joepie

Berichtdoor joepie » 26 okt 2004 12:31

De vraag is dus eigenlijk: wat doe je nu absoluut niet MET je vriend/vriendin.
Dus niet BIJ je je vriend/vriendin.

Ik doe absoluut niet MET mijn vriendin wat ik met mijn man doe ;-) :mrgreen:

Sas(kia)

Berichtdoor Sas(kia) » 26 okt 2004 17:19

Blijf gewoon jezelf......... dan doe je al gek genoeg :) . Alleen je hebt van die dingen die jongens / meiden totaal geen bal interesseren, dus waarom zou je die samen doen dan? (bijv. shoppen, jongens die dat leuk vinden, zijn zeldzaam)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 26 okt 2004 18:28

taco schreef:oh bah!! maar het lucht wel altijd lekker op :mrgreen:

er zijn een heleboel dingen die ik echt niet met mn vriendin doe. sex voor het huwelijk is er eentje van :wink:
maar vooral vn die 'mannen' dingen. winkelen is bijvoorbeeld niet aan mij besteed maar ik kan wel uren op mn playstation spelen en bass spelen.

:mrgreen: :mrgreen:

Idd :!:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 okt 2004 23:27

essieee schreef:
butterfly schreef:
Acire schreef:Ik vind het nog hartstikke normaal ook!! :D

grinnikt Acire je bent geweldig 8)

idd! Geld ook voor neus peutern, ongegeneerd krabben, boeren.....
Maar ja, soms floept het er zo uit....minder aantrekkelijk!

Dat zijn dingen die je wel bij je geliefde doet en die hij dan niet zo leuk vindt... maar ja, jongens mogen wel boeren laten, waarom meisjes dan ineens niet.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 okt 2004 23:29

Sas(kia) schreef:Blijf gewoon jezelf......... dan doe je al gek genoeg :) . Alleen je hebt van die dingen die jongens / meiden totaal geen bal interesseren, dus waarom zou je die samen doen dan? (bijv. shoppen, jongens die dat leuk vinden, zijn zeldzaam)

Klopt, er zijn wel jongens die sjoppen leuk vinden hoor... maar dan meestal alleen als ze (ook) kleren voor zichzelf nodig hebben. En dan moet het niet te lang duren ;)
Er zijn ook onderwerpen waar je met vriendinnen uren over kunt fantaseren (drie keer raden.... inderdaad, trouwen, haha) en waar je bij je vriend niet al te vaak mee moet aankomen.

André

Berichtdoor André » 26 okt 2004 23:38

taco schreef:en ik heb natuurlijk ook nog een vriendin die vooral in het weekend veel aandacht van me wil! dat is pas een fulltime job :mrgreen:
Dus van jou hoeft dat niet allemaal zo :roll: :roll:

just_mary
Mineur
Mineur

Berichtdoor just_mary » 26 okt 2004 23:46

Lalage schreef:
essieee schreef:Dat zijn dingen die je wel bij je geliefde doet en die hij dan niet zo leuk vindt... maar ja, jongens mogen wel boeren laten, waarom meisjes dan ineens niet.

Uit school fietsten we wel eens samen naar huis. Gingen we wedstrijdje doen, wie het hardste kon boeren. :) Tja, we doen gewoon zeg maar alles bij elkaar in de buurt, ook de minder fatsoenlijke dingen. Alleen mag hij later geen scheten in bed laten, want dat stinkt enorm als je dan de deken optilt!
Maar we kunnen alles samen doen, ook winkelen, want dat vind hij prima.
Er zijn wel dingen die ik eerder met vriendinnen doe, lekker optutten enzo. En hij zit ook niet achter de computer te gamen als ik er ben, maar ja, das kwestie van gezelligheid.

taco
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor taco » 27 okt 2004 18:59

Dus van jou hoeft dat niet allemaal zo

huh, het was op een positieve manier bedoelt hoor.

ik vind een van de leukste (dat zijn fijne momenten) dingen om met haar te doen toch wel de hondjes uitlaten en dan in het park emt stokken rennen en achter ze aanlopen. het is dan al avond en de zon zakt. in assen is een heel mooi park waar je heerlijk kunt wandelen en lekker op een bankje samen kunt hangen.

daar heb ik ook een paar hele mooie fotos van haar gemaakt (iets waar ze een hekel aan heeft) :8>

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 05 nov 2004 15:48

Ik ga niet 'De Tuinen' in of de Six ofzo. Daarmee ergerde ik mn ex teminste altijd heel erg :) Enne, tegen vriendinnen zeg je heel vaak: ik moet naar de wc, ga je ff mee. Dat zeg je toch minder snel tegen je vriend...

Je benen scheren terwijl je vriend erbij is? Mwoh nee...dat wordt iets ehm, te intiem, geloof k :) Dat zijn van die dingen die je gewoon doet en waarvan ut moet lijken dat ut nooit gebeurt...Do you follow me? :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 nov 2004 23:34

Lorijntje schreef:Ik ga niet 'De Tuinen' in of de Six ofzo. Daarmee ergerde ik mn ex teminste altijd heel erg :) Enne, tegen vriendinnen zeg je heel vaak: ik moet naar de wc, ga je ff mee. Dat zeg je toch minder snel tegen je vriend...

Je benen scheren terwijl je vriend erbij is? Mwoh nee...dat wordt iets ehm, te intiem, geloof k :) Dat zijn van die dingen die je gewoon doet en waarvan ut moet lijken dat ut nooit gebeurt...Do you follow me? :)

Ja inderdaad, net doen alsof je helemaal geen haar op je benen hebt... althans in de zomer niet ;)

Terug naar “Archief”