Moderator: Moderafo's
essieee schreef:
idd! Geld ook voor neus peutern, ongegeneerd krabben, boeren.....
Maar ja, soms floept het er zo uit....minder aantrekkelijk!
taco schreef:oh bah!! maar het lucht wel altijd lekker op![]()
er zijn een heleboel dingen die ik echt niet met mn vriendin doe. sex voor het huwelijk is er eentje van![]()
maar vooral vn die 'mannen' dingen. winkelen is bijvoorbeeld niet aan mij besteed maar ik kan wel uren op mn playstation spelen en bass spelen.
essieee schreef:butterfly schreef:Acire schreef:Ik vind het nog hartstikke normaal ook!!
grinnikt Acire je bent geweldig
idd! Geld ook voor neus peutern, ongegeneerd krabben, boeren.....
Maar ja, soms floept het er zo uit....minder aantrekkelijk!
Sas(kia) schreef:Blijf gewoon jezelf......... dan doe je al gek genoeg. Alleen je hebt van die dingen die jongens / meiden totaal geen bal interesseren, dus waarom zou je die samen doen dan? (bijv. shoppen, jongens die dat leuk vinden, zijn zeldzaam)
Lalage schreef:essieee schreef:Dat zijn dingen die je wel bij je geliefde doet en die hij dan niet zo leuk vindt... maar ja, jongens mogen wel boeren laten, waarom meisjes dan ineens niet.
Dus van jou hoeft dat niet allemaal zo
Lorijntje schreef:Ik ga niet 'De Tuinen' in of de Six ofzo. Daarmee ergerde ik mn ex teminste altijd heel ergEnne, tegen vriendinnen zeg je heel vaak: ik moet naar de wc, ga je ff mee. Dat zeg je toch minder snel tegen je vriend...
Je benen scheren terwijl je vriend erbij is? Mwoh nee...dat wordt iets ehm, te intiem, geloof kDat zijn van die dingen die je gewoon doet en waarvan ut moet lijken dat ut nooit gebeurt...Do you follow me?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten