Je hebt gelijk ik heb het hersteld, maar dat maakt voor mn punt niets uit.Rozijn schreef:Paulus komt niet met de Bereërs op de proppen, dat doet Lukas...
Moderator: Moderafo's
Je hebt gelijk ik heb het hersteld, maar dat maakt voor mn punt niets uit.Rozijn schreef:Paulus komt niet met de Bereërs op de proppen, dat doet Lukas...
naamloos schreef:Je hebt gelijk ik heb het hersteld, maar dat maakt voor mn punt niets uit.
StillAwake schreef:Jammer van veel van die (volgens Schelpje prachtige) hoeden is dat ze vooral als pronkelement worden gebruikt.
Héél bijbels lijkt me dat ook weer niet...
Een vergissing is iets anders dan een dwaalleer. Zo maakte een zeker schelpje zonet nog een vergissing door Knecht met een hoofdletter te schrijven. Je weet toch wel over wie het dan gaat hè?schelpje3 schreef:Nee zo zie je maar hoe snel een vergissing gemaakt wordt
Ik denk dat jij iets heel verkeerds over de hoed hebt "geleerd".
Je schijnt het leuk te vinden over bepaalde zaken een lolletje te maken.
Sommige vrouwen lijken allergisch voor hoeden te zijn.
Ik vind het een prachtig accessoire, mits goed gekozen.
Hahaha, Spreeuw heeft nog heel wat vragen open staan waarop ik niet gereageerd heb.Anoniem_89 schreef:Tjonge!
Naamloos reageert op alle vragen/antwoorden..
Ik hoef er niks aan toe te voegen.
Ik denk het, naamloos zegt het
schelpje3 schreef:Ik denk dat jij iets heel verkeerds over de hoed hebt "geleerd".
Je schijnt het leuk te vinden over bepaalde zaken een lolletje te maken.
Sommige vrouwen lijken allergisch voor hoeden te zijn.
Ik vind het een prachtig accessoire, mits goed gekozen.
mealybug schreef:
Ik denk dat het maar niet tot jou door wil dringen dat je niet in de kerk zit of op een begrafenis komt voor je prachtig mooie hoedje.
Waarom moet jij nu eigenlijk een bedekking/ sluier op het hoofd hebben als je in een samenkkomst bent, weet je dat eigenlijk wel?
Dat is om de tegenovergstelde reden van pracht en praal, volgens mij....dus ik denk dat jij iets heel verkeerds over de functie can de hoofdbedekking hebt geleerd.
naamloos schreef:Hahaha, Spreeuw heeft nog heel wat vragen open staan waarop ik niet gereageerd heb.
Kan jij die niet beantwoorden? Kijken of het andersom net zo werkt.
schelpje3 schreef:Dat jij de feeling mist om je simpelweg aan te passen, kan ik niet helpen.
Ook mis je weer totaal de essentie van mijn verhaal, zoals gewoonlijk lees jij selektief.
En probeer te posten zonder al die taalvauten.
schelpje3 schreef:Dat jij de feeling mist om je simpelweg aan te passen, kan ik niet helpen.
Ook mis je weer totaal de essentie van mijn verhaal, zoals gewoonlijk lees jij selektief.
En probeer te posten zonder al die taalvauten.
StillAwake schreef:Toch geef jij aan dat je een hoed een prachtige accessoire vindt. Persoonlijk heb ik nog nooit een mooie dameshoed gezien (maar dat heeft er wellicht mee te maken dat ik vanwege mijn lengte alleen de bovenkant van deze objecten zie, waardoor ze mij hetzelfde gevoel geven als donkere, spiegelende zonnebrillen: het verhinderd je mensen in de ogen te kijken), maar dat kan deels een kwestie van smaak zijn.
Het feit dat veel dames een dergelijk slagschip als accessoire zien toont aan dat het met nederigheid, eerbied en devotie weinig meer van doen heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten