AikonGirl schreef:
ChupaChups, waarom niet je ervaring hier zetten?
Zijn vast nog meer mensen benieuwd, waaronder ik.
Heb je gelijk in

Oké, hier mijn ervaring:
Ben nog niet zo lang gebruiker van dat ding, en had me voordien ook suf gezocht naar gebruikerservaringen...
Je hoort idd nog weinig van die methode, enerzijds omdat ie niet zo gepromoot wordt door de medische wereld denk ik? (waarom weet ik ook niet?) en aan de andere kant omdat veel vrouwen die pil wel best vinden, zolang ze geen klachten hebben. En tel daar dan de prijs bij op...
Nou, ik was die pil dus wel zat op een gegeven moment (kreeg steeds meer bijwerkingen) dus ik heb de gok maar gewaagd. Hij schijnt op ik weet niet hoeveel vrouwen getest te zijn en dan denk ik: als het niet zou werken, dan mogen ze dat toch ook allemaal niet zomaar claimen??
Ik ben nu 3 maanden bezig. Sowieso is het echt makkelijk in gebruik. Je moet even die handleiding goed lezen, en de eerste week slaap je met de gebruiksaanwijzing naast je bed

En ik was echt best wel verbaasd dat de eerste 2 maanden hij exact de datum van ovulatie en daarna menstruatie voorspeld had! Dat is wel gek. Het klopte precies. Deze maand loopt mijn cyclus wat onregelmatig, maar daar past hij zich op aan.
Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden! (ik heb geen aandelen hoor bij Ladycomp, haha, vanwege dit positieve verhaaltje!)
Dus tja, alleen de prijs...maar als je het verdeelt over de 20-30 jaar dat je er nog mee kan doen...
Ik ben verder wel erg benieuwd hoeveel vrouwen hem nu precies gebruiken. Daarom ga ik eens naar het één en ander informeren binnenkort bij die firma.