Kan je als christen Ché Guevara t-shirts dragen....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 22 apr 2006 12:47

Verdikkie....loop ik daar ook alweer mee achter!!! Oh wacht, een t-shirt met mijn eigen mooie hoofd erop, dat lijkt me wel wat :o
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 apr 2006 13:56

Katlheen schreef:Verdikkie....loop ik daar ook alweer mee achter!!! Oh wacht, een t-shirt met mijn eigen mooie hoofd erop, dat lijkt me wel wat :o

Daar zou ik nu nog eens een moord voor plegen! ::))
Met als gevolg; Ook een T-Shirt met mijn hoofd erop 8)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 apr 2006 15:24

Katlheen schreef:Verdikkie....loop ik daar ook alweer mee achter!!! Oh wacht, een t-shirt met mijn eigen mooie hoofd erop, dat lijkt me wel wat :o

Egofiel!

Het is weer lente hoor... dan steken naast de narcisjes ook de narcistjes hun koppies weer boven de grond uit. :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 24 apr 2006 13:46

Maar goed, is het inderdaad niet verachtelijk hypocriet dat fanatieke antiglobalistjes en pacifistjes voor het Witte Huis staan te springen in hun Che-shirtjes?

Bush is een moordenaar, lang leve Che! :shock:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 apr 2006 13:51

Othello schreef:Maar goed, is het inderdaad niet verachtelijk hypocriet dat fanatieke antiglobalistjes en pacifistjes voor het Witte Huis staan te springen in hun Che-shirtjes?

Bush is een moordenaar, lang leve Che! :shock:

Nouja, ze delen met Che iig hun afkeer van Amerika. :) Of pacifistjes ook Che-adepten zijn betwijfel ik.

Verder is het probleem van antiglobalisten niet zozeer het feit dat Bush moordt als wel zijn economisch en militair imperialisme.

The Engineer
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor The Engineer » 11 okt 2007 18:21

CONCLUSIE
Che Guevara was dus een racist, een seksist en een homohater. Hij probeerde als een ware kolonisator met behulp van een geheime dienst zijn ideologie aan andere landen op te dringen. Verder was hij een vijand van de persvrijheid, de mensenrechten en de vrije vakbond. Guevara was een massamoordenaar en een terrorist. Che is dus niet hip. Studenten die t-hemden dragen met Che’s afbeelding moeten nog eens goed nadenken of ze een wandelende reclamezuil voor Che Guevara willen zijn.

Veel refo's zijn ook racist (aangetoond) een homohater (min of meer aangetoond)

De SGP is ook een vijand van de persvrijheid zodra er maar 1 onvertogen woord over Jezus gezegd wordt. Mensenrechten hebben ze het ook niet hoog mee op: het vrouwenstandpunt.

Wat is je punt?
"Being second is to be the first of the ones who lose."

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 11 okt 2007 21:51

The Engineer schreef:
CONCLUSIE
Che Guevara was dus een racist, een seksist en een homohater. Hij probeerde als een ware kolonisator met behulp van een geheime dienst zijn ideologie aan andere landen op te dringen. Verder was hij een vijand van de persvrijheid, de mensenrechten en de vrije vakbond. Guevara was een massamoordenaar en een terrorist. Che is dus niet hip. Studenten die t-hemden dragen met Che’s afbeelding moeten nog eens goed nadenken of ze een wandelende reclamezuil voor Che Guevara willen zijn.

Veel refo's zijn ook racist (aangetoond) een homohater (min of meer aangetoond)

De SGP is ook een vijand van de persvrijheid zodra er maar 1 onvertogen woord over Jezus gezegd wordt. Mensenrechten hebben ze het ook niet hoog mee op: het vrouwenstandpunt.

Wat is je punt?
Wat een nutteloze up, slecht onderbouwd ook.

GKN'er
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor GKN'er » 12 okt 2007 07:03

En zo'n CDA-shirt met onze premier afgebeeld als Ché? Mag dat wel? :lol:
Gereformeerde Kerken in Nederland, moge het neocalvinisme levend blijven!

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 12 okt 2007 07:26

GKN'er schreef:En zo'n CDA-shirt met onze premier afgebeeld als Ché? Mag dat wel? :lol:

die vind ik wel weer leuk. Ik loop zelf vaak in dit shirt rond:

http://www.thinkgeek.com/images/product ... tivity.jpg
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 okt 2007 09:12

Ik vind dit helemaal belachelijk: de extreem-rechtse partij FPÖ (Vrijheidspartij van Oostenrijk) voert nu campagne voor hun Füh... pardon, partijleider Hans-Christian StraCHE:
Afbeelding

In het echt ziet hij er zo uit: Afbeelding

Type "fout in de oorlog", niet waar?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 12 okt 2007 11:06

The Engineer
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor The Engineer » 12 okt 2007 16:28

@ Machiavelli

We weten allebei dat er niet vriendelijk gedaan wordt tegen homo's door de gereformeerde gezindte.

Dat weten we net zo met betrekking tot moslims. En ook weten we allebeid dat naar het laatste onderzoek is verricht en het door mij genoemde als uitkomst daaruit kwam.

Wil je nog meer onderbouwing??
"Being second is to be the first of the ones who lose."

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 12 okt 2007 19:14

The Engineer schreef:@ Machiavelli

We weten allebei dat er niet vriendelijk gedaan wordt tegen homo's door de gereformeerde gezindte.

Dat weten we net zo met betrekking tot moslims. En ook weten we allebeid dat naar het laatste onderzoek is verricht en het door mij genoemde als uitkomst daaruit kwam.

Wil je nog meer onderbouwing??
Harde cijfers.

Daarnaast blijft het een nutteloze up.

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 12 okt 2007 19:37

Het is totaal niet onderbouwd engineer, maar toont alleen des te meer je frustraties jegens alles wat reformatorisch is (die je tot in den treure hebt laten doorschemeren).
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 13 okt 2007 10:41

Ach, in de lokale kroeg zijn de refo's ook bijzonder anti homo en anti buitenlander. Maar ja, ligt dat aan het feit dat ze refo zijn, of is het meer het feit dat ze wereldvreemd zijn, niet bijster intelligent zijn en elkaar maar napraten zonder zelf een standpunt in te nemen? Ik denk toch eerder het laatste, dan dat het komt omdat er een predikant iedere zondag staat te roepen dat homo's vies zijn en dat buitenlanders eruit moeten. Het wereldvreemde enz. wordt wellicht veroorzaakt door het refo zijn, maar om de kern van het refo zijn, het geloof, te beschuldigen van deze uitwassen, lijkt me toch iets te ver gaan. Jezus was tenslotte ook geen blonde hollander met blauwe ogen.

Enfin, een T-shirt met Che erop, nee dank je. Kan je net zo goed een t-shirt met Adolf erop dragen. Die deed ook goede dingen hoor, snelwegen aanleggen, de werkloosheid oplossen, iedereen een auto, Die Heimat weer internationaal op de kaart zetten....Om maar wat dingen te noemen. Dat hij het niet zo nauw nam met andere dingen, ach....bijzaakje....nietwaar?
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Terug naar “Archief”