Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:Verdikkie....loop ik daar ook alweer mee achter!!! Oh wacht, een t-shirt met mijn eigen mooie hoofd erop, dat lijkt me wel wat
Othello schreef:Maar goed, is het inderdaad niet verachtelijk hypocriet dat fanatieke antiglobalistjes en pacifistjes voor het Witte Huis staan te springen in hun Che-shirtjes?
Bush is een moordenaar, lang leve Che!
CONCLUSIE
Che Guevara was dus een racist, een seksist en een homohater. Hij probeerde als een ware kolonisator met behulp van een geheime dienst zijn ideologie aan andere landen op te dringen. Verder was hij een vijand van de persvrijheid, de mensenrechten en de vrije vakbond. Guevara was een massamoordenaar en een terrorist. Che is dus niet hip. Studenten die t-hemden dragen met Che’s afbeelding moeten nog eens goed nadenken of ze een wandelende reclamezuil voor Che Guevara willen zijn.
Wat een nutteloze up, slecht onderbouwd ook.The Engineer schreef:CONCLUSIE
Che Guevara was dus een racist, een seksist en een homohater. Hij probeerde als een ware kolonisator met behulp van een geheime dienst zijn ideologie aan andere landen op te dringen. Verder was hij een vijand van de persvrijheid, de mensenrechten en de vrije vakbond. Guevara was een massamoordenaar en een terrorist. Che is dus niet hip. Studenten die t-hemden dragen met Che’s afbeelding moeten nog eens goed nadenken of ze een wandelende reclamezuil voor Che Guevara willen zijn.
Veel refo's zijn ook racist (aangetoond) een homohater (min of meer aangetoond)
De SGP is ook een vijand van de persvrijheid zodra er maar 1 onvertogen woord over Jezus gezegd wordt. Mensenrechten hebben ze het ook niet hoog mee op: het vrouwenstandpunt.
Wat is je punt?
GKN'er schreef:En zo'n CDA-shirt met onze premier afgebeeld als Ché? Mag dat wel?
Harde cijfers.The Engineer schreef:@ Machiavelli
We weten allebei dat er niet vriendelijk gedaan wordt tegen homo's door de gereformeerde gezindte.
Dat weten we net zo met betrekking tot moslims. En ook weten we allebeid dat naar het laatste onderzoek is verricht en het door mij genoemde als uitkomst daaruit kwam.
Wil je nog meer onderbouwing??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten