Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Ik zie bij U2 vooral cynisme tegenover de consumptiemaatschappij
Overkill schreef:Aragorn schreef:Ik zie bij U2 vooral cynisme tegenover de consumptiemaatschappij
Ik erger me al jaren dood aan Bono De Wereldverbeteraar. Een uitspraak als 'met 3000 Euro kan je een Afrikaans dorpje een jaar lang onderhouden' (waarom doe je het dan niet Bono?) en zijn contacten met wereldpolitici ergeren me steeds meer. Wist je dat Bono slechts twee procent van zijn totale vermogen aan goede doelen geeft? Dat is procentueel minder als de jaarlijkse gift van meer dan tachtig procent van alle Nederlanders. Met de kledinguitgaven van meneer De Wereldverbeteraar alleen al kan je jaarlijks meer dan 120 Afrikaanse dorpen redden!
Daarnaast mogen ze de BSB uit voorzorgsmaatregel best stenigen. Gewoon, zomaar.
rotss schreef:Daarnaast mogen ze de BSB uit voorzorgsmaatregel best stenigen. Gewoon, zomaar.
Wie kan dan de eerste steen gooien?
henkie schreef:Haha, ja zo kom je er lekker vanaf![]()
Commentaar leveren is makkelijk. Laat maar zien hoe het wel moet, zou ik zeggen.Voorlopig vind ik de versie van Schimmel het meest in de buurt komen
Kaw schreef:Hij is juist niet goddeloos en heel fijntjes extremist, net als ik. Lekker ongenuanceerd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten