single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Laughy

Berichtdoor Laughy » 07 dec 2006 14:31

Mensen die steeds zitten te koppelen zijn echt zwaar irritant!!
Kheb een vriendin die sinds kort een vriend heeft.. en nu blijft ze maar vragen hoe het met de jongens zit.. want ik weet niet wat ik mis!!! volgens haar dan ;) het komt er bij haar maar niet in dat ik het zo allemaal wel prima vind!! *sjucht*

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 dec 2006 16:31

Marnix schreef:
@ Marnix : je bent nog steeds vrijgezel dus ik koester nog steeds hoop :mrgreen:

Nou, dat komt er dan niet echt uit, met die 2-jaarlijkse bezoekjes van je :P En ik bedenk me nog iets maar dat vertel ik je later wel, erg grappig in ieder geval... en ironisch...

* gooit een kussen naar Meschianza's hoofd :D

Laat me raden...je bent er achter gekomen dat er een enorm lief en leuk meisje enorm verliefd op jou was,echter dacht dat jij een relatie met mij had gezien de enorm dubieuze foto's van ons die de ronde deden...en nu is het te laat. :mrgreen:

Wat een feest der herkenning... Laat ik nu net bezig zijn met een babyalbum en heb net mn arpeltjes geschild..

De supermarkt is momenteel ook mijn enige uitgaansgelegenheid maar... Hier op refoweb blijf ik wél op de hoogte van alle maatschappelijke kwesties, politiek en cultuur én word ik er fijn aan herinnerd dat het leven van een huisvrouw bár saai is...

Gelukkig zijn er twee kindjes waar ik ontzettend van geniet en ben ik het wel eens met Femke. Carriére maken (in mijn geval gewoon een leuke baan vinden) dát komt nog wel weer.

Je moet me niet verkeerd opvatten, omdat ik een voorbeeld schets van een situatie. Een kind krijgen en daar goed voor zorgen moet prachtig zijn en natuurlijk ben je dan geruime tijd niet in staat om te gaan werken of andere wilde activiteiten te ontplooien. Maar dan: blijf je daar in hangen. En bij sommige mensen heb ik die sterke indruk...dat is het dan allemaal en meer is er niet. Ik heb een tante en die heeft een groot aantal kinderen groot gebracht, heeft daarbij nooit een betaalde baan gehad. Maar is het een ontwikkelde vrouw die pleegkinderen heeft opgevangen die knetterhard meediscussieerd met politieke issues aan tafel. Dus het gaat mij er niet om hoe breed je activiteiten zijn maar hoe breed je wereld.

Ik ken ook vrijgezellen die in een heel klein wereldje leven. Hoewel de kans natuurlijk veel groter is bij meisjes die nauwlijks volwassen zijn, nauwlijks werkervaring hebben en al gaan trouwen en lekker thuis zitten. Wat kan je dan je kinderen meegeven? Wat ik ook duidelijk schreef: het gaat er om wat je er zelf van maakt terwijl veel mensen blijkbaar denken dat het huwelijk het enige zinvolle doel is wat zo snel mogelijk bereikt moet worden en waar zelfs opleidingen en werkervaring voor moet wijken.
Laatst gewijzigd door meschianza op 07 dec 2006 20:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 dec 2006 16:35

Wat irritant zeg, zulke opmerkingen. Mijn zusje en ik hebben m'n broertje ook weleens geplaagd toen hij nog geen vriendin had, maar dat gebeurde echt niet zo vaak. Waarschijnlijk beseffen die mensen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden die echt bij je past, die moet je toch maar toevallig net tegenkomen. Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik Borkdude heb ontmoet, niet dat bij ons alles perfect is ofzo (no way) maar ik weet nog echt zo goed hoe verbaasd ik was dat zo iemand bestond. Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit. Het lijkt net bekeren :mrgreen:

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 07 dec 2006 19:22

Lalage schreef:Wat irritant zeg, zulke opmerkingen. Mijn zusje en ik hebben m'n broertje ook weleens geplaagd toen hij nog geen vriendin had, maar dat gebeurde echt niet zo vaak. Waarschijnlijk beseffen die mensen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden die echt bij je past, die moet je toch maar toevallig net tegenkomen. Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik Borkdude heb ontmoet, niet dat bij ons alles perfect is ofzo (no way) maar ik weet nog echt zo goed hoe verbaasd ik was dat zo iemand bestond. Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit. Het lijkt net bekeren :mrgreen:

Schitterend omschreven!!!!

GKN'er
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor GKN'er » 07 dec 2006 19:25

Lalage schreef:Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit.

Dat zou mij heel droevig stemmen... :cry:

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 07 dec 2006 19:53

Iedereen weer op zijn eigen manier. GKN-er, maak je geen zorgen :wink: je hebt het ook beetje zelf in de hand.

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 07 dec 2006 19:56

GKN'er schreef:
Lalage schreef:Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit.

ik zou 't ook niet geweldig vinden om m'n levenlang single te wezen.. maar wil ook niet getrouwd zijn met iemand die niet bij mij past! wordt j ook niet gelukkig van 8) dus afwachten maar en niet met d 1e d beste in het huwelijksbootje stappen :wink:
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

GKN'er
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor GKN'er » 07 dec 2006 20:00

ikkie89 schreef:
GKN'er schreef:

ik zou 't ook niet geweldig vinden om m'n levenlang single te wezen.. maar wil ook niet getrouwd zijn met iemand die niet bij mij past! wordt j ook niet gelukkig van 8) dus afwachten maar en niet met d 1e d beste in het huwelijksbootje stappen :wink:

Tuurlijk, dat vind ik ook. Maar het is misschien moeilijk voor te stellen voor degenen die wel eens een relatie hebben gehad (of nog steeds hebben) hoe iemand zich voelt die nog nooit een relatie heeft gehad. Want laten we eerlijk zijn: een vriendinnetje hebben* is toch best leuk, of niet dan? ;)

* Ik kan er niet over meepraten, daar niet van... :?

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 07 dec 2006 20:11

GKN'er schreef:
ikkie89 schreef:
GKN'er schreef:

Tuurlijk, dat vind ik ook. Maar het is misschien moeilijk voor te stellen voor degenen die wel eens een relatie hebben gehad (of nog steeds hebben) hoe iemand zich voelt die nog nooit een relatie heeft gehad. Want laten we eerlijk zijn: een vriendinnetje hebben* is toch best leuk, of niet dan? ;)

ligt er helemaal aan welke ervaringen je opdoe/opgedaan heb... lijkt m echt niet altijd rozegeur en maneschijn om verkering t hebben als ik m'n vriendinnen zo af en toe hoor :roll:
het is niet zo dat je een probleem hebt en ongelukkig bent omdat j geen relatie heb, maar j kun er wel een probleem van maken...
en als je het zelf niet doet, doet j omgeving het wel! ben nu nog maar 17 en sommige proberen m zo snel mogelijk aan de man te helpen:mrgreen:
alhoewel ik ook liever niet tot m'n 30e single ben hoor :wink:

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 07 dec 2006 20:37

GKN'er schreef:
ikkie89 schreef:
GKN'er schreef:

Hm, in mijn geval een vriendje dan, is best leuk zolang je graag bij elkaar blijft, maar zodra 1 van de 2 het uit wil maken, of twijfelt, is er weinig leuks aan hoor :). Alleen hou je er als je mazzel hebt, een goede vriend aan over ;)

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 07 dec 2006 21:00

GKN'er schreef:
ikkie89 schreef:
GKN'er schreef:

Tjonge, da's toch gewoon een opmerking van Lalage die getuigt van realiteitszin? er zijn nu eenmaal mensen die geen partner hebben en ook nooit een partner zullen hebben. Kun je wel zeggen dat je daar droevig van wordt, maar dat verandert niets aan het gegeven.
En je bent van '89, zeventien jaar? Echt niet iets om je druk te maken hoor! Er komt vanzelf wel iemand aanwaaien, en zo niet dan kun je altijd nog actief op zoek gaan.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

ikkie89
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikkie89 » 07 dec 2006 21:11

er zijn nu eenmaal mensen die geen partner hebben en ook nooit een partner zullen hebben. Kun je wel zeggen dat je daar droevig van wordt, maar dat verandert niets aan het gegeven.
En je bent van '89, zeventien jaar? Echt niet iets om je druk te maken hoor! Er komt vanzelf wel iemand aanwaaien, en zo niet dan kun je altijd nog actief op zoek gaan.[/quote]

ben het helemaal met je eens! zit ook echt niet in over mezelf... komt tijd, komt raad :wink:
maar ik was het dus ook niet die schreef dat ik er droevig van werd..
ik schreef namelijk dit stuk:ik zou 't ook niet geweldig vinden om m'n levenlang single te wezen.. maar wil ook niet getrouwd zijn met iemand die niet bij mij past! wordt j ook niet gelukkig van dus afwachten maar en niet met d 1e d beste in het huwelijksbootje stappen

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 07 dec 2006 22:20

Ik zou ooit wel willen trouwen, maar voorlopig nog maar niet. Het leven als single bevalt me wel prima. Mocht ik tegen iemand aanlopen, dan zeg ik er geen nee tegen, maar ik ben nog jong genoeg.

Ik vraag me alleen af hoe je het ooit een hele leven met één en dezelfde uit moet houden. Het lijkt me echt moeilijk om na jaren huwelijk het nog steeds echt fijn met elkaar te hebben, ervoor zorgen dat er geen sleur in de relatie komt. (missschien bewijst dit wel dat ik de ware nog niet tegengekomen ben.)
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 07 dec 2006 23:57

meschianza schreef:Je moet me niet verkeerd opvatten(...)

Welnee, ik zei het eigenlijk met een knipoog, wat jij beschreef was gewoon op dat moment even letterlijk wat ik aan het doen was. Ik zou me ook geen raad weten als ik de rest van mn leven hierin blijf hangen.. :wink: :wink: :wink:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 dec 2006 08:25

Petra777 schreef:Ik vraag me alleen af hoe je het ooit een hele leven met één en dezelfde uit moet houden. Het lijkt me echt moeilijk om na jaren huwelijk het nog steeds echt fijn met elkaar te hebben, ervoor zorgen dat er geen sleur in de relatie komt. (missschien bewijst dit wel dat ik de ware nog niet tegengekomen ben.)

Dat gaat ook niet vanzelf... moet je in investeren! Dat is toch met elke vriendschap zo ;)

Terug naar “Archief”