Kheb een vriendin die sinds kort een vriend heeft.. en nu blijft ze maar vragen hoe het met de jongens zit.. want ik weet niet wat ik mis!!! volgens haar dan

Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:@ Marnix : je bent nog steeds vrijgezel dus ik koester nog steeds hoop![]()
Nou, dat komt er dan niet echt uit, met die 2-jaarlijkse bezoekjes van jeEn ik bedenk me nog iets maar dat vertel ik je later wel, erg grappig in ieder geval... en ironisch...
* gooit een kussen naar Meschianza's hoofd
Wat een feest der herkenning... Laat ik nu net bezig zijn met een babyalbum en heb net mn arpeltjes geschild..
De supermarkt is momenteel ook mijn enige uitgaansgelegenheid maar... Hier op refoweb blijf ik wél op de hoogte van alle maatschappelijke kwesties, politiek en cultuur én word ik er fijn aan herinnerd dat het leven van een huisvrouw bár saai is...
Gelukkig zijn er twee kindjes waar ik ontzettend van geniet en ben ik het wel eens met Femke. Carriére maken (in mijn geval gewoon een leuke baan vinden) dát komt nog wel weer.
Lalage schreef:Wat irritant zeg, zulke opmerkingen. Mijn zusje en ik hebben m'n broertje ook weleens geplaagd toen hij nog geen vriendin had, maar dat gebeurde echt niet zo vaak. Waarschijnlijk beseffen die mensen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden die echt bij je past, die moet je toch maar toevallig net tegenkomen. Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik Borkdude heb ontmoet, niet dat bij ons alles perfect is ofzo (no way) maar ik weet nog echt zo goed hoe verbaasd ik was dat zo iemand bestond. Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit. Het lijkt net bekeren
GKN'er schreef:Lalage schreef:Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit.
Dat zou mij heel droevig stemmen...
ikkie89 schreef:GKN'er schreef:Lalage schreef:Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit.
ik zou 't ook niet geweldig vinden om m'n levenlang single te wezen.. maar wil ook niet getrouwd zijn met iemand die niet bij mij past! wordt j ook niet gelukkig vandus afwachten maar en niet met d 1e d beste in het huwelijksbootje stappen
GKN'er schreef:ikkie89 schreef:GKN'er schreef:Lalage schreef:Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit.
ik zou 't ook niet geweldig vinden om m'n levenlang single te wezen.. maar wil ook niet getrouwd zijn met iemand die niet bij mij past! wordt j ook niet gelukkig vandus afwachten maar en niet met d 1e d beste in het huwelijksbootje stappen
Tuurlijk, dat vind ik ook. Maar het is misschien moeilijk voor te stellen voor degenen die wel eens een relatie hebben gehad (of nog steeds hebben) hoe iemand zich voelt die nog nooit een relatie heeft gehad. Want laten we eerlijk zijn: een vriendinnetje hebben* is toch best leuk, of niet dan?
* Ik kan er niet over meepraten, daar niet van...
GKN'er schreef:ikkie89 schreef:GKN'er schreef:Lalage schreef:Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit.
Tuurlijk, dat vind ik ook. Maar het is misschien moeilijk voor te stellen voor degenen die wel eens een relatie hebben gehad (of nog steeds hebben) hoe iemand zich voelt die nog nooit een relatie heeft gehad. Want laten we eerlijk zijn: een vriendinnetje hebben* is toch best leuk, of niet dan?
Tjonge, da's toch gewoon een opmerking van Lalage die getuigt van realiteitszin? er zijn nu eenmaal mensen die geen partner hebben en ook nooit een partner zullen hebben. Kun je wel zeggen dat je daar droevig van wordt, maar dat verandert niets aan het gegeven.GKN'er schreef:ikkie89 schreef:GKN'er schreef:Lalage schreef:Dat is gewoon een hele wonderlijke ervaring en bij de ene persoon gebeurt dat eerder en bij de ander later en bij de volgende nooit.
Petra777 schreef:Ik vraag me alleen af hoe je het ooit een hele leven met één en dezelfde uit moet houden. Het lijkt me echt moeilijk om na jaren huwelijk het nog steeds echt fijn met elkaar te hebben, ervoor zorgen dat er geen sleur in de relatie komt. (missschien bewijst dit wel dat ik de ware nog niet tegengekomen ben.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten