Berichtdoor Daatje123 » 23 mei 2008 09:46
Sjonge, wat een verschillende smaken zeg! Ik hou zelf absoluut niet van tierelateintjes, kussens op de bank, rommeltjes, fotolijstjes enzo. Bij ons is alle strak en toch erg gezellig. Uitgangspunt is massief eikenhouten vloer, bruin leer meubels, wit leer eetkamerstoelen, wit dressoir, salontafel en boekenkast en bruin houten tafel. De vloer, tafels en dressoir hebben allemaal een V-groef. Aan de wand hangt slechts 1 abstrakt oliedoek van 1,52 x 40 wat eigenlijk dus nix voorsteld, maar geweldig staat bij onze inrichting. Enne... alleen boven de tafel hangt een lamp en verder hebben wij geen hanglampen. Vind het echt vreselijk een lamp die boven de salontafel hangt. Net als vloerbedekking, behang en gordijnen. Dat is ook echt niets voor ons. Hebben daarom wit houten luxaflex door heel het huis, geweldig!!
Wij hebben dus totaal iets anders dan dat ik hier meestal lees. Oja, er staan altijd bloemen op de salontafel (meestal roze) en in 2 witte vaasjes staan 2 bloemen uit de bos die op de salontafel staat. Zo hou ik ook niet erg van gemengde bos bloemen (of het moet 1 kleur zijn, maar dan nog...).