Geert Wilders PVV

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Re: Geert Wilders PVV

Berichtdoor benefietdiner » 25 sep 2025 13:04

De laatste opponent heeft wel veel weg van een charlatans.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 sep 2025 15:15

benefietdiner schreef:De laatste opponent heeft wel veel weg van een charlatans.

Je hebt door dat niemand een idee heeft wat je hier bedoelt? Dat de zin sowieso geen correcte Nederlandse zin is? (hint: opponent is enkelvoud en charlatans is meervoud) en je ook niet aangeeft waar je met je opmerking op doelt? Je hebt het constant over onze tradities,onze normen en waarden maar een zin ABN typen is al teveel gevraagd...
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 25 sep 2025 15:16

Marnix schreef:Degenen met kennis plaatsen dit ook onder het kopje "extremisme" maar weten dat niet aan politici omdat in deze situatie politici niet opriepen om het recht in eigen hand te nemen, zelf de baas te spelen en beslissingen van de overheid niet te respecteren, waar je dit bij bijvoorbeeld Wilders wel hoort. :roll:
Van Baarle (DENK, die partij reken ik voor het gemak ook maar even onder links) herhaalde in de Tweede Kamer in elk geval wel instemmend de leus "from the river to the sea", waar een kamermeerderheid van vond dat die een oproep tot geweld is. En Ouwehand (PvdD, ook links) is aanwezig bij demonstraties waar dat geroepen wordt.
Dus zo brandschoon is men niet aan de linkerkant.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Terug naar “Actualiteit & Politiek”