Ik las hier dat iemand de vloer eerst kletsnat dweilt en daarna droog, wat is daar de logica achter? Ik veeg of zuig eerst en dan dweil ik maar een keer, is toch makkelijker, sneller en ook goed?
Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Lalage schreef:Ik kreeg een uitnodiging voor een Tupperwareparty... lijkt me best lollig, misschien juist omdat het zo fout isHeeft iemand daar ervaring mee?
Gewoon gaan, je moet toch alle dingen een keer gedaan hebben in het leven?!
Saskia schreef:Ik las hier dat iemand de vloer eerst kletsnat dweilt en daarna droog, wat is daar de logica achter? Ik veeg of zuig eerst en dan dweil ik maar een keer, is toch makkelijker, sneller en ook goed?
]Saskia schreef:Haha, ik dweil wel vloerbedekkingBest fout misschien, maar het is hier heel gewoon en ik ben vanzelf mee gaan doen. Maar ik moet zeggen dat het wel handig is als er vlekken in zitten en het gaat ook best lekker ruiken. De mensen hier hebben vaak van die vloerkleden en die moeten ook gewassen worden. Degenen die op het platteland wonen hebben vaak wel plek ergens in de tuin, maar voor de mensen in een flat is dat lastiger. Gelukkig is daar ook iets op gevonden: dat doen ze dan in de autowasstraat! Werkt geweldig
![]()
Ik las hier dat iemand de vloer eerst kletsnat dweilt en daarna droog, wat is daar de logica achter? Ik veeg of zuig eerst en dan dweil ik maar een keer, is toch makkelijker, sneller en ook goed?
*Annet* schreef:Jij MAG aan de slag
jij MOET de was gaan doen
enne als er nog iemand wat tupperbakkies wil hebben? ik krijg mijn lades niet dicht. Had de hoop dat ik na de verhuizing meer tupperware kwijt kon in een kast of lade, helaas niet het geval. Dus ik koop nix meer op tupperware party. Voordeel dat ik hier nog bijna niemand ken, word ik ook niet gevraag.en anders kom ik om de kamer op te vullen.
Op MP kun je het ook kopen of op rommelmarkt voor veel minder geld!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten