Klaas schreef:JacobH:
Wat zijn jullie toch slechte dibeten. Als jullie geen argumenten hebben dan gaan jullie dingen, zonder dat daar reden voor is, goed lopen praten.
Ik heb geen idee wat jullie op OSW allemaal hebben uitgespookt maar ik weet wel dat jij, Jacob, degene bent die hier ontzettend snel op de man speelt. Je trekt niet iemands overtuigingen in twijfel maar iemands geloof. Dat gaat m.i. veel te ver.
Inhoudelijke argumenten heb ik van jou trouwens ook niet veel gezien.
Wat dat betreft staan jullie m.i. quite.
Klaas
Kurtyo en ik waren het op OSW altijd hardgrondig oneens. Net als hier zoals je hebt begrepen. Als ik Kurtyo agnostic front ziet neerzetten en dat "lekker vind" dan zoek ik daar een "lekkere tekst" bij. Nu dan die heb ik neergezet. En dat vinden jullie geloof ik niet zo leuk. Nou jammer dan.
Ik heb alleen maar aan kurtyo gevraagd om nog eens goed in zijn kast te kijken of daar misschien niet te veel staat. Nou als ik die tekst lees lijkt mij dat vrij duidelijk. Het is pure schutting taal. Een vriendin van mij die in Australie woont zegt ook dat zij dat woord als vloek gebruiken. (the australien people) Verder als het niet als vloek is bedoeld is het nog een ranzig woord. Dus het lijkt me zonneklaar dat dit soort teksten niet door een christen kunnen worden gebezigd en dus ook niet als lekker kunnen worden betiteld. Volgens mij is de vraag betreffende iemands geloofsleven op zijn plaats. Ik spreek niet mezelf na maar de bijbel. Maar jullie mening schijnt door boven te staan.
Zijn reactie was feller dan mijn voorzichtige vraag in deze topic. Dus wie speelt er nu op de man. Verder mag ik ook aub een mening hebben?
Verder zegt agnostisch front op zich al niet voldoende??????
Jullie zullen daar vast een zeker een antwoord ophebben. Ja hoor Jacob, je bent een beetje wereld vreemd. Je zou je moeten verdiepen in dat ongodsdienstige front. Dan zal je erachter komen dat het allemaal niet zo erg is. Hier heb je alvast mijn antwoord. LARIE!
met vr gr. JacobH