Kijk maar naar de profeten, naar de Evangeliën en de brieven van de diverse Apostelen...
Moderator: Moderafo's
Vandaar dat ik nog even een stevige slag om de arm hield omdat ik het niet zeker weet. Maar zoals wel vaker het geval is zullen de vrouwen wel de broek aan hebben gehad thuisRiska schreef:Ik vrees () dat de Bijbel wel degelijk alleen door mannen is geschreven...
Kijk maar naar de profeten, naar de Evangeliën en de brieven van de diverse Apostelen...
Tja, dat waren nog eens goeie tijdenRiska schreef:Ik denk dat je je eens in die tijd moet verdiepen..
Maar het is volgens mij volstrekt off-topic!![]()
Marnix schreef:Ja nou en? Bij een alcoholist gaat het ook kriebelen als hij een dag niet drinkt en bij een roker die wil stoppen ook als hij een dag niet rookt. Toch moeten die er van af kunnen komen![]()
Nou is dat bij seks niet zo maar ik wil maar aangeven dat je dat "kriebelen" wel kan weerstaan. Hoewel het inderdaad lastig is.
Maar bij de personages die meedoen (en dat is wel een tendens die bij meer mensen aanwezig is, is seks zo belangrijk voor ze geworden dat 40 dagen stoppen wel goed is, om een ietwat reeelere kijk op seks te krijgen
Mooi praktisch boek he, de Bijbel... en zo pro-seks.
Riska schreef:Ik vrees () dat de Bijbel wel degelijk alleen door mannen is geschreven...
Waarom maak je de vergelijking dan toch terwijl je zelf vind dat hij krom is?
Ik denk eerder een gesprek bij een psygoloog of sexuoloog. Wel flauw van de eo dat ze express de extremen uit de samenleving pakken, zo lijkt het echt ofdat elke jongere er met iedereen op los sext terwijl dat helemaal niet het geval is.
Waarom dan tegen sex voor het huwelijk?
Marnix schreef:En ik noemde de Bijbel al een mooi praktisch boek. Dit heeft ook wel praktische overwegingen. Als iedereen zich aan bovenstaande zou houden zou dat de volgende gevolgen hebben:
- Geen alleenstaande (vaak tiener)moeders meer
- Geen abortusklinieken meer nodig
- Aidsprobleem opgelost
goshen schreef:MrSokkie schreef:Het is niet kies om zulke indiscrete vragen te stellen. Je had als je echt interesse hebt ook een PB'tje kunnen sturen.SimonT schreef:ook nog nooit gemasturbeerd?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten