Voor jou hoeft het geen bidden te zijn, maar voor mij is het dat wel.
En het kan jou wel geschikt lijken, maar dat zegt mij niets. Als het zingen zo vlug gaat dat je de woorden niet meer kan horen, dan gaat het te vlug.
En wat je vergelijking met de koningin betreft die gaat wel beetje mank, vind je ook niet? Ik zie tussen de Heere en koningin Beatrix niet de minste gelijkenis. Dus denk ik dat we hiertussen geen vergelijkingen kunnen maken.
Soms is het voor mij bidden, aanbidden... soms is het lofprijzen, dat is voor mij iets anders... dat is God toezingen, toejuichen, groot maken. En zo snel dat je de woorden niet meer kan horen, dat heb ik nog niet meegemaakt
Wat mijn vergelijking betreft, er zitten wel degelijk overeenkomsten in, hoewel God een veel groter koning is dan Beatrix koningin is. Maar ik denk dat de vergelijking best duidelijk is... Ik zie zelf totaal geen toegevoegde waarde aan het zonder ritme zingen... maar misschien ligt dat aan mij hoor.... Anywayz, als ik God zou zijn zou ik me er aan ergeren

Dat wil niet zeggen dat God dat ook doet hoor. Hij kijkt naar je hart, of de woorden die je zingt vanuit je hart komen... hij kijkt niet naar het ritme, de instrumenten erbij etc.