Het is pas jammer als iemand iets als feit aandraagt, en dan ook als enige feit, terwijl het geen feit is.
Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Ik dacht dat van The Eagles Hotel California gewoon een droom was........
En dan Sympathie fot the devel van The Rolling Sones, dat is duidelijk.
Fly29 schreef:heel verhaal
Aragorn schreef:Fly29 schreef:heel verhaal
In principe maakt het weinig uit of wij de duivel zelf gemaakt zouden hebben of niet, het blijft staan dat wij onze vrijheid en denkvermogen misbruikt hebben. Wat is nu exact het vernieuwende aan jouw theorie?
Vrouwe Justitia schreef:De duivel lijkt me alles wat de tegenhang van Licht is, Schaduw en Duisternis.
kurtyo schreef:En wees eerlijk, een van de meest gevaarlijke en best werkende wapens van Satan is muziek.
menachem schreef:kurtyo schreef:En wees eerlijk, een van de meest gevaarlijke en best werkende wapens van Satan is muziek.
als ik heel eerlijk ben, moet ik erkennen dat God juist muziek gebruikt om Zich te laten prijzen: de Levieten waren (o.a.) muziekanten; feesten en bijzondere gedenkdagen, moeten met een sjofar (ramshoorn) aangekondigd worden. En ook is het de bedoeling dat God geprezen wordt met zang, dans en muziek.
ten minste als we de Bijbel mogen geloven,
groetje,
Menachem
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 76 gasten