mannetje1977 schreef:miljoenenvolk
Help me even, waar vind ik dit grote aantal in de bijbel?
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mannetje1977 schreef:miljoenenvolk
Arco schreef:Dat is misschien juist omdat de archeologen op de verkeerde plaats zoeken. Als we de uittocht plaatsen zoals het eerder getoond kaartje aangeeft, dan heeft het volk maximaal 50 dagen in de "Sinaï-woestijn" (Egyptisch schiereiland) rondgewandeld, daarna voornamelijk op het Arabisch schiereiland. Misschien moet daar gezocht worden.

GDK schreef:Help me even, waar vind ik dit grote aantal in de bijbel?

mealybug schreef:Inderdaad,
Waarom denk je dat Saoudi Arabie verboden gebied is?!
Velen stierven in de woestijn, 40 jaren zaten ze er vast.
nooit iets van gevonden voor zover ik weet, in de Egyptische Sinai Woestijn.
Zelfs de gespleten rots, de kolommen van de 12 stammen en de plaats van het gouden kalf zijn gedocumenteerd in Saoedi Arabie.
En nog nemen we het niet aan?
mannetje1977 schreef:
En door wie is het gedocumenteerd? Door obscure amateurarcheologen als Ron Wyatt?

mealybug schreef:Namen, groepen anoniem, het boeit me weinig, mensen zwart maken vanwege de groep waar ze bij horen is niet tof, ze zijn zeker evangelisch of zo?
hoe dan ook, alles moet getoetst worden..
Het naar buiten gesmokkelde beeldmateriaal zegt meer dan genoeg.
Ook google earth laat het zien.
Wat zou iemand er ook maar mee voor hebben om hierover leugens te verspreiden?
mealybug schreef:Ook google earth laat het zien.
Jvslooten schreef:Stuur 's ff de coördinaten dan.
Jvslooten schreef:Wat zou iemand er ook maar mee voor hebben om hierover niet even een linkje te willen plaatsen?
Jvslooten schreef:Nou nee, aangezien ik niet op het idee was gekomen om te googlen op "mt Sinaï is Jabal-al Lawz". Overigens had je het over coördinaten.. ik zweef inmiddels al een kwartier boven een virtuele berg in SA, maar ik heb die twaalf pilaren nog niet gezien. Kun je misschien iets preciezere coordinaten doorgeven?
Je moest eens weten.. en trouwens, er zijn wel meer satellietbeelden te vinden hoor. Dat zij je zelf ook trouwens, je zei letterlijk "ook google earth laat het zien". Dus ik ben nog steeds naarstig zoekende.. begrijp je?mealybug schreef:Ik geloof niet dat Google earth op die locaties inzoomt totdat je bijna iemand ziet lopen...
Jvslooten schreef:Je moest eens weten.. en trouwens, er zijn wel meer satellietbeelden te vinden hoor. Dat zij je zelf ook trouwens, je zei letterlijk "ook google earth laat het zien". Dus ik ben nog steeds naarstig zoekende.. begrijp je?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten