Ikke21 schreef:Omdat ik nog niet van mezelf kan zeggen dat ik een kind van God ben, maar daarom kan ik daar wel voor bidden. Volgens mij kan dat soms best een tijd duren voordat je dat van jezelf kan zeggen.
als het aan jou ligt duurt het nog je hele leven volgens mij.
Je houdt van God volgens mij, je wilt bij Hem horen.
NOu, dan hoor je bij Hem. Zo simpel ligt het.
Maar u vrienden: blijf staan op de fundering van uw allerheiligst geloof, bid in de kracht van de heilige Geest en vertrouw u toe aan de liefde van GOd in afwachting van onze Heer Jezus Christus die u in zijn barmhartigheid het eeuwige leven zal geven. judas 20.
Ik heb u dit geschreven om u te doen weten dat u eeuwig leven hebt, omdat u gelooft in de naam van de Zoon van God. Wij kunnen ons vol vertrouwen tot God wenden in de zekerheid dat hij ons verhoort als we maarvragen wat in overeenstemming is met zijn wil. 1 joyh 5: 14
Vettrouw je toe aan Gods liefde, dat is het enige wat nog nodig is, Ikke. JI hebt God lief omdatHij jou het eerst heeft liefgehad, staat in 1 johannes. Dus God zorgt ervoor dat jij Hem zoekt!!!! Geef je over aan die liefde van God en hou op met het '' beoordelen van het uiterlijk''. He tkijken of je wel goed genoeg gelooft, of je wel net zo gelovig bent als die ene christen. God is met jou bezig en als je dat merkt, dank Hem daar dan voor!!!! Nader tot God en Hij zal tot u naderen!
[i]Iedereen[/i] die erkent dat Jezus Christus als mens gekomen is, behoort de Geest van God toe. 1 joh 4:2.