Groeien in het Geloof

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boudewijn

Groeien in het Geloof

Berichtdoor Boudewijn » 02 jul 2003 15:56

Beste Hijwel,

Bedankt voor je aardige reactie. Als ik zo vrij mag zij; zeg me waar je woont en wat je persoonlijke email is. Ik zal je vanavond dan exact aangeven waar je naar en welke gemeente je (eventueel en geheel naar vrije wil) gemeente je eventueel kunt gaan en proberen een copie van de les van komedne Sabbat (zoals de Here vraagt) te kunnen volgen. Jouw persoonlijke getuigenis maakt het dubbel dwars waard, je een weg te wijzen die je zo velen voor je zijn gegaan. Moet jij eens "zien" hoe je kunt groeien in Jezus, als je jouw welgmeend getuigenis in een persoonlijke relatie kunt brengen met een verlossende Heiland. Ik zal zien of ik je ook al vast wat informatie kan geven over de Bijbelstudie m.b.t. Hebreeën inzake de 1e les van komende zaterdag.

Bovendien zal ik je een aanwijzing geven, waaruit zal blijken wat Jezus bedoelt met Zijn kudde: UIt alle volk, taal stam en natie

Zacharia 8:22
Ja, talloze volken, waaronder ook machtige naties, zullen naar de HERE van de hemelse legers in Jeruzalem komen om te vragen om Zijn zegen en hulp."

en je zult dit gaan lereen en doen:

Openbaring 10:11
Iemand zei tegen mij: "U zult ncg eens moeten profeteren over vele volken, naties, taalgroepen en koningen."

Goeten en wellicht to straks!

Boudewijn

hijwel
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Groeien in het Geloof

Berichtdoor hijwel » 02 jul 2003 16:56

Boudewijn schreef:Beste Hijwel,

Bedankt voor je aardige reactie. Als ik zo vrij mag zij; zeg me waar je woont en wat je persoonlijke email is. Ik zal je vanavond dan exact aangeven waar je naar en welke gemeente je (eventueel en geheel naar vrije wil) gemeente je eventueel kunt gaan en proberen een copie van de les van komedne Sabbat (zoals de Here vraagt) te kunnen volgen. Jouw persoonlijke getuigenis maakt het dubbel dwars waard, je een weg te wijzen die je zo velen voor je zijn gegaan. Moet jij eens "zien" hoe je kunt groeien in Jezus, als je jouw welgmeend getuigenis in een persoonlijke relatie kunt brengen met een verlossende Heiland. Ik zal zien of ik je ook al vast wat informatie kan geven over de Bijbelstudie m.b.t. Hebreeën inzake de 1e les van komende zaterdag.

Bovendien zal ik je een aanwijzing geven, waaruit zal blijken wat Jezus bedoelt met Zijn kudde: UIt alle volk, taal stam en natie

Zacharia 8:22
Ja, talloze volken, waaronder ook machtige naties, zullen naar de HERE van de hemelse legers in Jeruzalem komen om te vragen om Zijn zegen en hulp."

en je zult dit gaan lereen en doen:

Openbaring 10:11
Iemand zei tegen mij: "U zult ncg eens moeten profeteren over vele volken, naties, taalgroepen en koningen."

Goeten en wellicht to straks!

Boudewijn

Geen dank hoor ,

Ik woon in Kampen dus genoeg kerken :mrgreen:
enne je kan contact met me opnemen via de mail:
hijwel@hotmail.com
ik ben langzamerhand meer vertrouwd geraakt met mysterie dan met zekerheid

Boudewijn

Groeien in het Geloof

Berichtdoor Boudewijn » 16 jul 2003 08:14

Beste "Hijwel"

De kerk die op Zaterdag (Sabbat) dienst heeft in jouw buurt is de Adventkerk:

http://www.7da.org/~Zwolle/Adressen.htm

Veel succes met je Bijbelstudies het huidige kwartaal m.b.t. de Hebreeën.

Groet,

Boudewijn

hijwel
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor hijwel » 17 jul 2003 12:51

Boudewijn schreef:Beste "Hijwel"

De kerk die op Zaterdag (Sabbat) dienst heeft in jouw buurt is de Adventkerk:

http://www.7da.org/~Zwolle/Adressen.htm

Veel succes met je Bijbelstudies het huidige kwartaal m.b.t. de Hebreeën.

Groet,

Boudewijn

Owke, iig bedankt voor de moeite.
En ik hoop dat het opbouwend is.

Boudewijn

Groeien in het Geloof

Berichtdoor Boudewijn » 17 jul 2003 13:33

Het zal zeker opbouwend zijn, denk ik. Want waarom zou het dat niet zijn, als God wil dat AL Zijn kinderen in het Koninkrijk zijn. Hoor maar eens hoe veel ervaring al die broeders en zusters,. uit die verschillende denominaties hebben meegebrfacht, om nu de Here persoonlijk te ontmoeten op Sabbat en Zijn leesen te volgen (En Hij onderwees hen in de synagoghe) alwaar Hij naar Zijn gewoonte nar toe ging.

Boudewijn

hijwel
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor hijwel » 17 jul 2003 13:51

Boudewijn schreef:Het zal zeker opbouwend zijn, denk ik. Want waarom zou het dat niet zijn, als God wil dat AL Zijn kinderen in het Koninkrijk zijn. Hoor maar eens hoe veel ervaring al die broeders en zusters,. uit die verschillende denominaties hebben meegebrfacht, om nu de Here persoonlijk te ontmoeten op Sabbat en Zijn leesen te volgen (En Hij onderwees hen in de synagoghe) alwaar Hij naar Zijn gewoonte nar toe ging.

Boudewijn

Ja waarom zou dat het niet zijn? Er zijn gewoon bijeenkomsten waar heel veel over het uiterlijke gesproken wordt. Wat wel en niet mag. En wat je zou moeten doen. Als je je niet richt op Christus. Dan kan je ook niet Groeien in het Geloof. Omdat je geloof in Christus is.

Boudewijn

Groeien in het Geloof

Berichtdoor Boudewijn » 17 jul 2003 14:02

Beste vriend,

Jezus kijkt naar je hart. Hij laat je vrij hoe te denken en te handelen in relatie tot wat JIJ leert van Hem m.b.t. de Heilige Geest.
Het gaat, in elke geval, om jouw relatie en niet om die van anderen. Je zult ook wel ontdekken hoe zeer verschillende de mensen zijn, die de Bijbelstudies -elke Sabbat- volgen. Ook zul je wel ontdekken dat er 'gasten' zijn van andere kerken. Alhoewel de Adventkerk wel degelijk regels kent, zal er geen enkele zijn die je dwingt of oplegt, om aleen in de Adventkerk opo bezoek te komen of deel te hebben aan andere liturgiën, als je daar behoefte aan hebt. De Heilige Geest leert in ale Waarheid (Dat is Christus) en alleen JIJ bent verantwoordelijk voor je daden en relatie met Hem.
Maar het zal wel ook zo zijn, dat mensen je wel een goede raad willen geven. Aanvard at maar en ga er mee om zoals jij meet dat in jouw leven past. Teslotte worden we allemaal afzonderlijk in het oordeel gewogen en niet in de verantwoording van anderen.

Veel plezier en succes. De les die komende Sabbat behandeld wordt gaat over : Jezus Eén van ons (Hebreeën 2:17)

hijwel
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor hijwel » 17 jul 2003 14:32

Boudewijn schreef:Beste vriend,

Jezus kijkt naar je hart. Hij laat je vrij hoe te denken en te handelen in relatie tot wat JIJ leert van Hem m.b.t. de Heilige Geest.
Het gaat, in elke geval, om jouw relatie en niet om die van anderen. Je zult ook wel ontdekken hoe zeer verschillende de mensen zijn, die de Bijbelstudies -elke Sabbat- volgen. Ook zul je wel ontdekken dat er 'gasten' zijn van andere kerken. Alhoewel de Adventkerk wel degelijk regels kent, zal er geen enkele zijn die je dwingt of oplegt, om aleen in de Adventkerk opo bezoek te komen of deel te hebben aan andere liturgiën, als je daar behoefte aan hebt. De Heilige Geest leert in ale Waarheid (Dat is Christus) en alleen JIJ bent verantwoordelijk voor je daden en relatie met Hem.
Maar het zal wel ook zo zijn, dat mensen je wel een goede raad willen geven. Aanvard at maar en ga er mee om zoals jij meet dat in jouw leven past. Teslotte worden we allemaal afzonderlijk in het oordeel gewogen en niet in de verantwoording van anderen.

Veel plezier en succes. De les die komende Sabbat behandeld wordt gaat over : Jezus Eén van ons (Hebreeën 2:17)

Owke je hoort van me!

Terug naar “Archief”