Beste Hijwel,
Bedankt voor je aardige reactie. Als ik zo vrij mag zij; zeg me waar je woont en wat je persoonlijke email is. Ik zal je vanavond dan exact aangeven waar je naar en welke gemeente je (eventueel en geheel naar vrije wil) gemeente je eventueel kunt gaan en proberen een copie van de les van komedne Sabbat (zoals de Here vraagt) te kunnen volgen. Jouw persoonlijke getuigenis maakt het dubbel dwars waard, je een weg te wijzen die je zo velen voor je zijn gegaan. Moet jij eens "zien" hoe je kunt groeien in Jezus, als je jouw welgmeend getuigenis in een persoonlijke relatie kunt brengen met een verlossende Heiland. Ik zal zien of ik je ook al vast wat informatie kan geven over de Bijbelstudie m.b.t. Hebreeën inzake de 1e les van komende zaterdag.
Bovendien zal ik je een aanwijzing geven, waaruit zal blijken wat Jezus bedoelt met Zijn kudde: UIt alle volk, taal stam en natie
Zacharia 8:22
Ja, talloze volken, waaronder ook machtige naties, zullen naar de HERE van de hemelse legers in Jeruzalem komen om te vragen om Zijn zegen en hulp."
en je zult dit gaan lereen en doen:
Openbaring 10:11
Iemand zei tegen mij: "U zult ncg eens moeten profeteren over vele volken, naties, taalgroepen en koningen."
Goeten en wellicht to straks!
Boudewijn