*Annet* schreef:Wat Tuinfluiter aanhaalt heb ik ook wel eens bij sommigen gedacht. Als de vrouwen dan niet snel zwanger zijn, zijn ze niet te genieten, ze zijn zielig want ze denken geen kinderen te kunnen krijgen. Je trouwt toch omdat je van elkaar houdt?
Zeg maar tegen je schoonzus dat ze geen grotere pannen hoeft te kopen, met mijn gezin van 6 gebruik ik nog steeds de kleinste pannen.
MissF, volgens mij ben jij een type die altijd overal erg over nadenkt. Dit bedoel ik niet negatief hoor, maar bij ons is het vaak zo: willen we dit of dat en in 5 minuten tijd (bij wijze van) hakken we de knoop door. Hebben we eigenlijk met alles gehad. Blijven we twijfelen is het geen goede beslissing. Maar zo is een ieder verschillend.
Haha, ja ik ben een enorme denker, maar totaal geen twijelaar. Als ik er over heb nagedacht, dan maak ik altijd meteen een keuze. Niet dat je een keuze voor een kind kunt maken, maar wel of je stopt met de pil enzo
Mijn man daarentegen is de twijfelaar bij ons twee. Die denkt minder lang na, maar maakt geen keuzes. Grr...
Maar het zorgt er wel voor dat ik som zeg: hallo, dat gaat niet zomaar, daar moet je over nadenken.
En dat hij zegt: het kan wel zijn, die moeder gevoelens, maar........
En het vult elkaar lekkre aan

haha
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...