Jo'tje schreef:Probleem bij ons is een beetje dat we elkaar meestal zien als we wat hebben, niet iedere dag enz. Dus meestal ga je net ergens heen of ben je net terug. En soms ben je blij dat je eindelijk niets hebt... Lastig!
Jo'tje, ik herken dat ook enorm uit de tijd dat we nog verkering hadden, maar als ik dan bij haar langs ging of zij bij mij, dan probeerden we het altijd voordat we naar huis gingen te doen. Want het kost maar 5 minuutjes...
kwebbel schreef:ik wil het juist wel elke dag volhouden, maar het lukt niet altijd.. slecht voel ik me dan

stom klinkt het maar toch.... zo voel ik me dan als ik bedenk: "Nee he we zijn vergeten te lezen."
Bij ons lukt het ook niet altijd, zeker als 1 van de twee snel na het eten weg moet, maar de keren dat het lukt moet je gewoon koesteren. En als we het soms zijn vergeten en we denken er tijdens de afwas aan, nou dan doen we het na de afwas op de bank. Dus ik zou gewoon gaan zoeken wat jullie manier is en als het niet elke dag is, zorg dan dat de momenten waarop je het wel doet waardevol zijn. En God is heus niet boos als je het een keer vergeet, Hij heeft liever dat je het af en toe doet vol vreugde om Hem beter te leren kennen, dan dat je het elke dag afraffelt om er maar weer vanaf te zijn...