Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Toch pas je die redenatie wel toe op de moderators.
Pastafarian schreef:Dus als ik het goed begrijp is iedereen die in zijn onderschrif voor een godsdienst uitkomt die van het christendom afwijkt bij deze vogelvrij? Wat een kortzichtig gebeuren zeg... Zelfs een kleine groep als de reformatorische christengemeenschap is toch op de hoogte van het feit dat er meerdere godsdiensten de "ware" claimen te zijn? Dit forum lijkt me een goede plek om daar over te discussieren, naast de andere onderwerpen die wél volgens christelijke richtlijnen behandeld worden. Onderschriften verwijderen verhelpt toch niets, behalve dan een soort "not in my backyard" struisvogel mentaliteit in stand houden...
Cisca schreef:Pastafarian schreef:Dus als ik het goed begrijp is iedereen die in zijn onderschrif voor een godsdienst uitkomt die van het christendom afwijkt bij deze vogelvrij? Wat een kortzichtig gebeuren zeg... Zelfs een kleine groep als de reformatorische christengemeenschap is toch op de hoogte van het feit dat er meerdere godsdiensten de "ware" claimen te zijn? Dit forum lijkt me een goede plek om daar over te discussieren, naast de andere onderwerpen die wél volgens christelijke richtlijnen behandeld worden. Onderschriften verwijderen verhelpt toch niets, behalve dan een soort "not in my backyard" struisvogel mentaliteit in stand houden...
even een voorbeeld(voorbeelden kloppen nooit, maar toch).
Stel, je hebt zelf een boekwinkel, dan ga je in je winkel toch geen reclame maken voor andere boekwinkels
Aragorn schreef:Othello heeft gelijk, er is geen enkele reden om het onderschrift van zahra anders te behandelen dan dat van mij.
Ik heb ook sterk de indruk dat deze discussie alleen maar gevoerd wordt omdat Sabra met z'n islamofobie het nodig vond om te gaan huilen over het onderschrift van zahra.
Othello schreef:Dat vraag ik mij dus af, Henk. Misschien hebben jullie zoiets van: "Och, dat onderschrift wordt wel weer een keer vervangen door een of andere ranzige songtekst. Dan zijn we er weer vanaf".
Pastafarian schreef:Aragorn schreef:Othello heeft gelijk, er is geen enkele reden om het onderschrift van zahra anders te behandelen dan dat van mij.
Ik heb ook sterk de indruk dat deze discussie alleen maar gevoerd wordt omdat Sabra met z'n islamofobie het nodig vond om te gaan huilen over het onderschrift van zahra.
Nouja, niet exact toch? Dat Sabra dat nodig vond is jammer en getuigt van een weinig open instelling van Sabra's kant, maar deze discussie is toch omdat een moderator het vervolgens nodig vond dit onderschrift ook daadwerkelijk te verwijderen? Dit vind ik persoonlijk veel kwalijker.
Aragorn schreef:
Aragorn schreef:Dat is wel heel makkelijk ja, blijven wat je bent zonder je daar verder voor te hoeven verantwoorden.
Ik begrijp nog steeds niet waarom je op een forum geen afwijkende standpunten zou willen lezen.
Aragorn schreef:Dat is wel heel makkelijk ja, blijven wat je bent zonder je daar verder voor te hoeven verantwoorden.
Ik begrijp nog steeds niet waarom je op een forum geen afwijkende standpunten zou willen lezen.
T. Lindeman schreef:Geloof is toch in zekere zin een levensovertuiging, en dat vind ik veel verder gaan dan standpunten.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten