Moderators: Memmem, Moderafo's
Kvinna schreef:Toch is het wel waar dat normale, gezonde maaltijden en zon min mogelijk tussendoor goed is voor de lijn. En als je dan ook voldoende beweegt, is dat goed voor je lichaam.
Ik zou niet aan zo'n sportschooltoestand moeten dénken. Zou me daar zeer ongelukkig voelen. Maar een flink stuk lopen is ook goed voor me, en makkelijker haalbaar.
Sinds ik weer meer wandel, is de bloeddruk omlaag gegaan.
Kvinna schreef:Toch is het wel waar dat normale, gezonde maaltijden en zon min mogelijk tussendoor goed is voor de lijn. En als je dan ook voldoende beweegt, is dat goed voor je lichaam.
Ik zou niet aan zo'n sportschooltoestand moeten dénken. Zou me daar zeer ongelukkig voelen. Maar een flink stuk lopen is ook goed voor me, en makkelijker haalbaar.
Sinds ik weer meer wandel, is de bloeddruk omlaag gegaan.
Lichtzwaard schreef:
Je hebt het begrepen een goede arts zal dat ook altijd voorschrijven en de mensen die gewoon twee keer per dag eten niet te veel maar wel gezond en elke dag aan de wandel gaan dus bewegen zijn gezond en slank.
Lichtzwaard schreef:
Je hebt het begrepen een goede arts zal dat ook altijd voorschrijven en de mensen die gewoon twee keer per dag eten niet te veel maar wel gezond en elke dag aan de wandel gaan dus bewegen zijn gezond en slank.
Wilsophie schreef:Allemaal cliché's waar ik niets aan heb. Want hoezo meer bewegen als je niet kunt lopen?
Lichtzwaard schreef:Maar bovenstaande verhalen gaan wel in algemene zin op-----------CITAAT.
Lichtzwaard schreef:
Juist het draait om de balans en die balans heeft tijd nodig om zich te vestigen in het lichaam.En het lichaam is in gesteld op schaarste.Twee maaltijden per dag en dan niet te veel maar wel gezonde voeding kan geheel volstaan als de beoogde balans er is.Een arts zal altijd zeggen niet snoepen elke dag bewegen en een gezonde maaltijd een keer per dag en in de avonduren een kleine maaltijd;mensen die dat doen zijn gezond voelen zich goed en zijn slank.![]()
![]()
![]()
![]()
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten