Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Ik heb nog steeds een Mac maar bootcamp draaien dus kan alles spelen
Speel zelf nog steeds D3, sinds de nieuwe patch / add-on vind ik het weer leuk en dus ga ik nog even verderVerder kijk ik uit naar de nieuwe Dragon Age.
Faramir schreef:Ik heb sinds kort weer een PC (ipv een mac) en zag dat ik nog EU deel 3 had liggen. Geïnstalleerd en man man man wat een die-hard spel. Was even vergeten dat spelletjes ook daadwerkelijk een echte uitdaging konden zijn. Ik speel het spel natuurlijk als pauselijke staat en met 3 begingebieden is het vrijwel onmogelijk moeilijk. Volgende keer maar Frankrijk oid.
Faramir schreef:Mijn Mac komt uit begin 2008 dus hij was wat traag zeg maar. Maar dat was niet het grootste probleem het was meer het gebrek aan schijfruimte om Bootcamp op te zetten.
Faramir schreef:Goed nieuws voor alle Wii U bezitters (enkel Mohamed en ik dus). Bij aanschaf en registratie van Mario Kart 8 krijg je er een gratis game bij. Ik weet nu al dat ik ga kiezen voor Pikmin 3.
Anoniem_89 schreef:Thuis hier ligt er een WII, PS3 en PC.
De eerste twee moeten weer eens aangezet worden./
Al is een PS4 ook wel leuk, maar tja, er zit nog een vrouw thuis.![]()
Ik mag ook niks..![]()
![]()
schelpje3 schreef:Wij hebben nog een gewone Wii, die het nog prima doet. Er komen alleen bar weinig nieuwe games nog.
Maar geef jij eens een review.![]()
Hoeveel spellen zijn er inmiddels te verkrijgen en is het echt een vernieuwing?
Faramir schreef:Goed nieuws voor alle Wii U bezitters (enkel Mohamed en ik dus). Bij aanschaf en registratie van Mario Kart 8 krijg je er een gratis game bij. Ik weet nu al dat ik ga kiezen voor Pikmin 3.
Mortlach schreef:Recent een leuk spelletje gekocht: Factorio (http://www.factorio.com)
Het ligt in de lijn van spellen als Minecraft en Terraria: je verzamelt grondstoffen en je bouwt zaken. Wat dit spel apart maakt, is dat het allemaal om automatisering en logistiek draait. In plaats van zelf ijzererts op te graven en naar de hoogovens te brengen, bouw je een automatische mijn en een lopende band naar de ovens, waar robots de ovens vullen en weer leeghalen.
Je ontwerpt dus eigenlijk constant productielijnen, van de ene fabriek naar de andere. Er is ook een technologie-boom die je moet onderzoeken, en na elke nieuwe techniek blijkt dat je huidige ontwerp toch weer even anders moet om de nieuwe mogelijkheden te kunnen benutten. En het is soms nogal passen en meten met al die lopende banden
Bekijk vooral het filmpje op de site om een idee te krijgen van de ongelooflijke complexe systemen die je kunt maken
Het spel is voorlopig nog 'Early acces', het is dus nog niet officieel af, maar al wel heel erg speelbaar en niet duur. 10 euro, geloof ik.
Edit: Ik lees net dat op 1 juni prijs omhoog gaat van 10 naar 15 euro. Wees er dus snel bij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten