hier was dus de meting met de hand veel beter dan de echo. De echo was onzin, want 2 dagen voor hij geboren werd, werd hij klein geschat, terwijl de vk al dacht dat het een flinke zou zijn (met de hand gevoeld dus), hij was bijna 8 pond, dus best flink. Sindsdien hou ik me niet echt bezig met die echo's en geloof ik het allemaal wel.
Glucosetest doen ze hier ook niet, ik heb nooit urine in hoeven leveren ofzo.
Dat slechte slapen herken ik wel. Ik word regelmatig wakker in de nacht, maar val wel snel weer in slaap. Ik heb gister wel even naar de huisarts gebeld voor iets tegen hooikoorts. Ooit heb ik daar wel neusspray voor gehad, maar later viel het wel mee en nooit meer gehaald. Echt hooikoorts heeft de dokter ook nooit genoemd, maar ik kreeg wel neusspray die daarvoor was. Nu zit mijn neus steeds weer zo dicht, vooral 's nachts, en veel niesen. Nu belde de assistente mij terug, dat ik helemaal niks mag tegen hooikoorts tijdens de zwangerschap. Of het moet ondraaglijk worden, dan moet ik even naar de dokter zelf om te overleggen. Nou, zo erg is het allemaal niet, maar ook de otrivin die ik af en toe gebruikte om lekker te kunnen slapen mag dus niet meer. Dus extra slechte nacht op deze manier. Nouja, ik duik er zo gewoon nog eventjes in, dan tank ik wel weer bij

Spannend Aikongirl! Succes nog even met wachten!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...