kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor kwebbel » 14 aug 2009 10:31

trijntjejohanna schreef:Assen is ook leuk winkelen!
d:)b
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 aug 2009 15:44

ik ga er morgen heen :lol:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 14 aug 2009 18:36

Groningen was erg leuk.
Hadden zo'n shopping boekje dus kwam je ook in kleine straatjes.
Heb super leuke rokje bij de Dept gekocht van de opruiming en een hele gave nieuwe jurk van de nieuwe collectie. Helemaal blij.
Heerlijke bagels gegeten in een cafetje en ook nog een ijsje en lekkere bonbons gespot en nog wat klein grut.
Was leuk dagje!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 14 aug 2009 21:59

Ik heb vanavond ff een poosje geslapen en ik droomde dat ik op vakantie ging met het vliegtuig en dat mijn koffer met alle nieuwe zomerkleren erin verdwenen was!!!! :shock:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 29 aug 2009 17:26

jans1 schreef:Ik heb vanavond ff een poosje geslapen en ik droomde dat ik op vakantie ging met het vliegtuig en dat mijn koffer met alle nieuwe zomerkleren erin verdwenen was!!!! :shock:

oeps.. haha, dromen zijn bedrog he!

heb afgelopen weekend nleuk spijkerrokje en shirtje en blouse gekocht, was 3 halen = 1 betalen!:D
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 aug 2009 10:25

In de uitverkoop bij Steps was het (afgelopen week iig) 3 stuks voor 25 euro!

Ik heb een soort blazertje met korte mouwen gekocht (bruin geruit) en verder een setje uit de nieuwe collectie.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 aug 2009 10:50

Ik ben vorige week ook nog even de Shoeby ingelopen. Er hingen bij de afgeprijsde spullen felgekleurde broeken. Nu koop ik die dingen nooit, al vind ik ze zo onwijs stoer, ik heb altijd het idee dat ik dat niet durf. Maar nu was ie zo goedkoop, dus toch even gepast, en hij is zo onwijs gaaf. Een felgroene, redelijk strakke broek (terwijl ik ook altijd het idee heb dat ik dat niet kan hebben omdat ik me dan te dik voel, maar dat is juist niet zo :D ). Met een zwart shirtje, zwart topje en brede zwarte riem. Ik wist al dat ik niet zo heel veel kwijt zou zijn, maar ik kreeg nog extra kortingen omdat ik vaste klant ben (zo erg is het al :oops: ), en ik was nu 13 euro kwijt, haha. En ik draag het stelletje nu al zoveel dat het zijn geld in 2 weken al heeft opgebracht :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 31 aug 2009 13:52

Klinkt leuk MissF!

Dat lijkt mij nu ook wel weer eens leuk, gewoon in een normale winkel shoppen. Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik volgend jaar zomer helemaal aan de beurt ben :wink: .

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 31 aug 2009 18:55

:shock: Clementijn was vanavond bij ons in 't dorp, en m'n zus en ik zijn even geweest...Toen we zagen wat één rok kostte zijn we van schrik maar gelijk naar huis gegaan! 89,95!!! En dat was dan ook nog 's de goedkoopste rok! Heel simpel modelletje, niks bijzonders, dat vind ik dan echt een belachelijk hoge prijs....

*Annette*
Majoor
Majoor

kleding enzo (2)

Berichtdoor *Annette* » 31 aug 2009 19:42

Inderdaad belachelijk duur! Rosedale heeft ook mooie kleren, heb er voor een bruiloft kleren gehaald, maar anders vind ik het ook veel teduur. Zag een heel leuk vest, gewoon 100 euries :shock:.

Zag laatst ergens een hele leuke soort gebreide bolero, met een knoop in het midden. Was maar €14,95, dacht leuk voor op een spijkerrok, netjes voor op een zwart rokje. Was beetje paars/rose tinten, dacht leuk shirt eronder, ketting blabla. Zag het al voor me ;)... Ik gepast, maar helaas was S te groot :(, aan de achterkant ging het wijd staan ](*,).

Wie weet waar ze leuke, betaalbare rond de €30, spijkerrokjes (knielengte) hebben? Pas zag ik ze bij de C&A, natuurlijk niet gekocht kom je vorige week in een ander filiaal hebben ze ze daar niet. Natuurlijk stom om niet gelijk te passen terwijl ik ze zag...

Overal komt de winterkleding al, maar als het zulk heerlijk weer is heb ik nog helemaal geen zin in winterkleding kopen. Heb mezelf maar voorgenomen als ik wat leuks zie, het dan ook maar koop. Vorig jaar deed ik dat niet en kon ik toen ik winterkleding nodig had niks leuks vinden.
Wat de toekomst brengen moge........

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 aug 2009 21:29

Met naailes ben ik bezig met een soort college style rokje, zo ontzettend leuk. Ik zag ze in de etalage voor 100 euro, ik maak hem voor nog geen 5 :D Dus naailes is aan te raden ;)
Spijkerrokjes heb ik al in verschillende folders voorbij zien komen, volgens mij zelfs bij de Hema. Al is knielengte volgens mij niet helemaal meer in, maar is het allemaal weer iets korter. Spijkerrokjes heb ik echt in alle soorten en lengtes, en toch vind ik altijd wel weer eentje die nog beter is dan de rest :oops: De leuksten heb ik bij de Sting vandaan, misschien kun je daar eens kijken.
Maar voorlopig naai ik wat, maar koop ik zo min mogelijk. Ik heb zoveel kleren dat ik makkelijk de winter doorkom. Alleen een paar nieuwe laarzen moet ik echt hebben. En ik wil met naailes nog een wijde lange broek maken. Die dingen zijn ook zo lekker onvindbaar, of alleen van Esprit en die vind ik veel te duur.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 aug 2009 22:34

Bij C&A vind ik de pasvorm meestal niet zo geweldig, maar misschien ligt dat aan mij... Spijkerrokjes zijn er inderdaad te over, volgens mij.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 01 sep 2009 07:26

Ik ben zaterdag naar een outlet shopping centre geweest. Heb ik dus nog nooit gedaan, leuk!! Heb mooie linnen Espritbroek gekocht voor de zomer ( ik woon nu tijdelijk in Zuid Australie, dus wordt zomer) voor 10 euro, een shirtje voor 1 euro, mooie hoge hakken voor 20, een kussen voor 3 euro, een korte broek voor 10, bergschoenen voor 12, rok voor 20. Waaah, daar kan ik dan echt zo blij van worden :)

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 01 sep 2009 07:34

Bij de V&D heb ik pas een spijkerrokje gekocht (knielengte)
Street One heeft ze ook altijd, of miss etam.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 sep 2009 09:12

Ik heb al laarzen gekocht. Ben er erg blij mee! Heb ze in het zwart gekocht, heb namelijk nog zoiets als die rechtse op de foto, van vorig jaar in de opruiming.
Winter kleren heb ik nog geen zin in, maar laarzen moet ik gewoon vroeg bij zijn. Vorig jaar had ik te lang gewacht, uiteindelijk laarzen gekocht die ik totaal niet mooi vond. Maar alle 'normale' laarzen met wat bredere schacht waren toen weg, en daarom was ik op xl laarzen aangewezen, die te duur en te lelijk waren ;)

Afbeelding

Terug naar “Archief”