trijntjejohanna schreef:Assen is ook leuk winkelen!

Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:Assen is ook leuk winkelen!

jans1 schreef:Ik heb vanavond ff een poosje geslapen en ik droomde dat ik op vakantie ging met het vliegtuig en dat mijn koffer met alle nieuwe zomerkleren erin verdwenen was!!!!
 ). Met een zwart shirtje, zwart topje en brede zwarte riem. Ik wist al dat ik niet zo heel veel kwijt zou zijn, maar ik kreeg nog extra kortingen omdat ik  vaste klant ben (zo erg is het al
 ). Met een zwart shirtje, zwart topje en brede zwarte riem. Ik wist al dat ik niet zo heel veel kwijt zou zijn, maar ik kreeg nog extra kortingen omdat ik  vaste klant ben (zo erg is het al   ), en ik was nu 13 euro kwijt, haha. En ik draag het stelletje nu al zoveel dat het zijn geld in 2 weken al heeft opgebracht
 ), en ik was nu 13 euro kwijt, haha. En ik draag het stelletje nu al zoveel dat het zijn geld in 2 weken al heeft opgebracht 
 .
 . Clementijn was vanavond bij ons in 't dorp, en m'n zus en ik zijn even geweest...Toen we zagen wat één rok kostte zijn we van schrik maar gelijk naar huis gegaan! 89,95!!! En dat was dan ook nog 's de goedkoopste rok! Heel simpel modelletje, niks bijzonders, dat vind ik dan echt een belachelijk hoge prijs....
 Clementijn was vanavond bij ons in 't dorp, en m'n zus en ik zijn even geweest...Toen we zagen wat één rok kostte zijn we van schrik maar gelijk naar huis gegaan! 89,95!!! En dat was dan ook nog 's de goedkoopste rok! Heel simpel modelletje, niks bijzonders, dat vind ik dan echt een belachelijk hoge prijs.... .
. ... Ik gepast, maar helaas was S te groot
... Ik gepast, maar helaas was S te groot  , aan de achterkant ging het wijd staan
, aan de achterkant ging het wijd staan ](./images/smilies/eusa_wall.gif) .
. Dus naailes is aan te raden
 Dus naailes is aan te raden 
 De leuksten heb ik bij de Sting vandaan, misschien kun je daar eens kijken.
  De leuksten heb ik bij de Sting vandaan, misschien kun je daar eens kijken.

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten