Maar jij bent dus een fan van BzV ??
Wat trekt jou dan aan in dat programma ?
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:JeeWee schreef:De verbazing waarmee ik dit topic begon, is niet echt verdwenen.
Het is nor maar zo kort geleden dat de christelijke wereld op z'n kop stond toen de EO begon met het uitzenden op zondag van Nederland Zingt.
Dat kon echt niet: een christelijke omroep die op zondag uitzendt.
En nu?
Als ik zo de reacties lees zijn er maar weinigen die er nog moeite mee hebben om de TV überhaupt aan te zetten op de zondag en ook al niet om tijd te verdoen (sorry, mijn interpretatie) aan een amusementsprogramma...
Zit ik op Refoweb?
Dat vraag ik me nou ook soms af![]()
Ik snap dat ook niet. Als wij uit de kerk komen, is er meteen de drukte van het gezin, het koken ('savonds) en dan wil ik de preek nog overdenken, "herkauwen".
Als je je meteen in de wereld stort, door die tv aan te zetten, komt daar niets van.
We zouden doordeweeks niet eens Nederland zingt aanzetten, laat staan zondags.
Ik heb wel eens een dominee horen zeggen dat het juist door de uitzendingen van de EO lijkt te komen, dat sommigen hun plaatsje leeglaten. Het werd hem natuurlijk weer niet in dank afgenomen, maar blijven sommigen niet makkelijker thuis ? Ik haal daar wel even wat geestelijk voedsel.
Ik ken wel wat mensen die dat rustig doen.
Een fan of aficionado is een enthousiast bewonderaar of liefhebber van een publiek persoon, muziekgroep, schrijver, kunstenaar, televisieserie, film, et cetera. Het woord is een afkorting van het Engelse ‘fanatic’ en werd aan het eind van de negentiende eeuw in Amerika geïntroduceerd als een benaming voor een gedreven aanhanger van een honkbalteam. Hoewel tegenwoordig de term ‘fan’ in deze context nog wel in zwang is (bijvoorbeeld voetbalfan), wordt voor fanatieke sportliefhebbers vaker het synoniem supporter gebruikt. Supporter komt dan weer van het Engelse woord "to support". Dus een supporter is iemand die zijn club 'steunt'.
‘Fan’ wordt vandaag de dag meer gebruikt bij de aanduiding van bewonderaars van muzikanten en acteurs. Soms organiseren fans zich in zogenaamde fanclubs, schrijven fanbrieven (of fanmail) aan hun idolen in de hoop op positieve respons en onderhouden of volgen fansites (pagina’s op het Internet) over het idool. Een fan is vaak intensief met zijn idool bezig en steekt daar doorgaans veel tijd, geld en moeite in.
Kijk jij naar 'Boer zoekt vrouw
haring schreef:Kijk jij naar 'Boer zoekt vrouw
Nee
simpelweg omdat het een stom programma is
Bastiaan30 schreef:Ik snap niet wat mensen bezielt om in het prive-leven van een volslagen vreemde geinteresseerd te zijn.
Weerzinwekkend exhibitionisme ook van de kant van de deelnemers.
haring schreef:Bastiaan30 schreef:Ik snap niet wat mensen bezielt om in het prive-leven van een volslagen vreemde geinteresseerd te zijn.
Weerzinwekkend exhibitionisme ook van de kant van de deelnemers.
Misschien zijn ze wel enorm wanhopig
Samanthi schreef:Nee simpelweg omdat we geen tv hebben en kliksafe plus dit er niet doorlaat, jaja je moet jezelf beschermen.
Ik veroordeel hiermee alleen mezelf.
Samanthi schreef:Nee simpelweg omdat we geen tv hebben en kliksafe plus dit er niet doorlaat, jaja je moet jezelf beschermen.
Bastiaan30 schreef:Samanthi schreef:Nee simpelweg omdat we geen tv hebben en kliksafe plus dit er niet doorlaat, jaja je moet jezelf beschermen.
Kliksafe laat een te snel gespeelde psalm in een gergem kerk op youtube er al niet door.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten