ketura schreef:mystery schreef: Ketura, wil jouw vriend dat je meegaat? Mag je mee van hem? Als hij hierover bedenkelijk reageert, lijkt het mij dat het niet goed zit. Hoe eerlijk hij ook praat of lijkt te praten, jullie hebben samen een relatie en dat betekent dat je er samen voor zorgt dat je je fijn voelt in je relatie. Jij voelt je niet gelukkig met deze situatie, probeer het heel duidelijk aan te geven. Het is niet de bedoeling dat jij vereenzaamt in jullie relatie. Je vriend heeft voor jou gekozen, en dan moet hij er ook voor jou zijn. Sterkte ermee!
Dank je wel. Hij wil wel dat ik soms meega, maar dan doen die meisjes de hele avond zo stom tegen mij, dat ik mij buitengesloten voel. Net of zij hem beter kennen dan ik hem ken. Dat zei een meisje eerst ook. Dat is helemaal niet waar. Ik woon nu bij zijn ouders in huis. Dus ik ken hem het beste en hij heeft voor mij gekozen en hij wil ook trouwen. Maar als ik meega, verpest ik de hele avond met mijn aanwezigheid. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Waar ik vandaan kom, daar is het normaal dat mannen met andere vrouwen uitgaan, maar dan zitten alle vrouwen bij elkaar, hier niet. Die meiden zullen nooit MIJN vriendinnen zijn. ik ga ook wel eens met een vriendin weg, en dan kom ik hem tegen met zo'n meisje, en dan kijkt ze mij heel kwaad aan, net of ik ze achtervolg of zo.
Waarom heeft hij dan voor jou gekozen? Waarom wil hij met jou trouwen?
Toch zeker omdat jij een supermeid bent (en helemaal zijn ogen

Vervelende situatie joh!