leclerc schreef: Duidelijk?
Nee, absoluut niet. Ik heb altijd wat moeite me 'forumpsychologen' die op een afstand kunnen zien hoe mensen in elkaar zitten.
Jammer dat je alleen datgene er uit hebt gehaald wat jou is opgevallen: de krenten opeten en de pap laten staan... Als je goed had geroerd en alles tot je had genomen, dan had je gemerkt dat ik de vermeende kwaliteiten van homo's onder een absurdistisch vergrootglas heb gelegd, nadat in veel oude posts deze sterk waren geminimaliseerd.
leclerc schreef:Wat voor nut heeft het in vredesnaam om in een discussie over homofilie en hoe je daar eventueel bijbels naar moet kijken allemaal algemeenheden over heteromensjes te gaan roepen?
Evenveel als algemeenheden over homo's te roepen in mijn ogen en het levert dus niets op dan tegenstellingen. Maar het maakt het wel duidelijk wat er hier te veel gebeurt: homo's in een hokje stoppen... Niet goed dus. Hetzelfde kun je namelijk met hetero's doen, zoals je hebt gemerkt. Maar dat zijn hetero's kennelijk wat minder gewend dan homo's...
leclerc schreef:En dat vind ik niet bepaald integer. Sterker nog: ik vind het meer je frustraties uiten. Daar is niks mis mee. dat kan opluchten, maar zeg dan dat je gefrustreerd bent en scherm niet met wannabe integriteit.
Au, daar is de webpsycholoog. Nee Leclerc, weinig frustraties en al zeker niet over mijn geaardheid. Als dat zo was, was ik al veel eerder afgehaakt, na alles wat hier over me heen kwam.