Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

koos
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor koos » 15 jan 2005 12:43

Laten we lekker alles laten zoals het was...
Toen het cpu werd opgericht was er al genoeg discussie..
________________________________________________________________________________

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 jan 2005 12:43

Hehe, hier dan eindelijk wat van mij. Uit een voorgaande poll is al gebleken dat verreweg de meeste leden van TR niet voor de vorming van een ander team zijn. Waarom heb ik al diverse malen uitgelegd en daar begin ik nu niet weer aan.

Ik vraag me af waarom er steeds mensen van cpu zijn die met deze dingen aan komen dragen. Wij zijn gewoon een team dat bij dit forum hoort. Moet je zonodig zo groot zijn, en daarmee opgaan in de grote grijze massa? Voor mij niet.

We zijn groot genoeg en houden onze eigen identiteit met dit team. Tevens kan Marnix allemaal mooi voorrekenen met zoveel en zoveel leden na vereniging, maar wie zegt jou dat iedereen mee wil doen?
Dat is pas uit die poll al gebleken lijkt me.

Mij advies aan Marnix is dus: Benader dat forum met die véle leden en bouw zo cpu op tot een geweldig groot algemeen christelijk whatpulse team, maar ga niet telkens hier met zulke ideeen komen. Dan komt het op mij over aslof het je pijn doet dat niet álle team refowebbers met cpu mee zijn gegaan, en dat je dat op deze manier alsnog wil bereiken.

Wij zijn en blijven team refoweb, en degene die met cpu mee willen doen kunnen dat lijkt me. Ze hebben nu al de mogelijkheid om te kiezen.

Ik doe inderdaad niet mee, zoals al eerder gesuggereerd werd. Verder wens ik je alle goeds en succes met je alweer nieuw op te richten team :wink:

[edit] Was onder Daphnes nick.Dacht al, wat heb ik opeens weinig postings :mrgreen: [/edit]
Afbeelding

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 15 jan 2005 13:55

Met RW een team zijn is natuurlijk ontzettend leuk. Bovendien levert het mss nog een beetje promotie op voor RW. Alleen als Whatpulse internationeel verder gaat groeien, dan is het maar zeer de vraag of je op den duur zelfs nog maar een plaats in de top-100 hebt...

Er zijn wel een paar argumenten die voor een fusie pleiten:
* promotie van Chistendom in het algemeen is een mooiere zaak dan promotie van wat voor Christelijk forum dan ook
* verdeeldheid is er in de gereformerde gezindte al genoeg, een verenigd pulse-team zou dan wel mooi zijn
* deel uitmaken van een team dat iig voor de top-10 kan gaan (en wellicht nog hoger)!

Eerlijk gezegd vind ik die argumenten wel opwegen tegen persoonlijke stokpaardjes en "vetes".

Mijn voorstel:
* er wordt geen enkel forum direct gepromoot via Whatpulse. Wel verwijzing naar een internationaal georiënteerde site over Christendom
* we gaan zoveel mogelijk proberen dan ook echt een internationale Christelijke coalitie te vormen
* CPU is op zich een mooie naam om de eenheid uit te stralen, maar gezien de sentimenten stel ik ook voor een andere naam te kiezen.
* voorstel: Christians Together

Ideeën voor deze site:
* een eigen klassement met subteams, zoals al eerder voogesteld
* links naar de deelnemende websites. bijv. op volgorde van het subklassement getoond met daarnaast een vlaggetje voor de taal van de betreffende site
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 15 jan 2005 14:18

deze hele discussie is al gevoerd voor jij lid was. Ik ken de tactieken van CPU inmiddels. Dit is van en voor refoweb. Het is juist leuk een positie te krijgen internationaal.

The Menace......nee er is nog niets maar het gezanik is eerder geweest.

De plannen waren best al wel vergevorderd zonder dat obnze teammanager ook mAar iets wist.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 15 jan 2005 14:23

voor de oplettende onder ons ja ik heb een poosje niet gepulst mijn pulse is naar de haaien en zelfs opnieuw downen helpt niet

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 jan 2005 14:29

moppie schreef:voor de oplettende onder ons ja ik heb een poosje niet gepulst mijn pulse is naar de haaien en zelfs opnieuw downen helpt niet

Triest voor je :x

De goeie kant er van is dat als het lang duurt ik een klein kansje heb weer eens op 1 te komen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 15 jan 2005 14:47

moppie schreef:deze hele discussie is al gevoerd voor jij lid was. Ik ken de tactieken van CPU inmiddels. Dit is van en voor refoweb. Het is juist leuk een positie te krijgen internationaal.

Maar ik twijfel nu juist of die internationale positie met Team RW op den duur wel haalbaar zal zijn. Hoe denken jullie daar dan over?
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 jan 2005 14:53

Daphne schreef:Hehe, hier dan eindelijk wat van mij. Uit een voorgaande poll is al gebleken dat verreweg de meeste leden van TR niet voor de vorming van een ander team zijn. Waarom heb ik al diverse malen uitgelegd en daar begin ik nu niet weer aan.

Ik vraag me af waarom er steeds mensen van cpu zijn die met deze dingen aan komen dragen. Wij zijn gewoon een team dat bij dit forum hoort. Moet je zonodig zo groot zijn, en daarmee opgaan in de grote grijze massa? Voor mij niet.

We zijn groot genoeg en houden onze eigen identiteit met dit team. Tevens kan Marnix allemaal mooi voorrekenen met zoveel en zoveel leden na vereniging, maar wie zegt jou dat iedereen mee wil doen?
Dat is pas uit die poll al gebleken lijkt me.

Mij advies aan Marnix is dus: Benader dat forum met die véle leden en bouw zo cpu op tot een geweldig groot algemeen christelijk whatpulse team, maar ga niet telkens hier met zulke ideeen komen. Dan komt het op mij over aslof het je pijn doet dat niet álle team refowebbers met cpu mee zijn gegaan, en dat je dat op deze manier alsnog wil bereiken.

Wij zijn en blijven team refoweb, en degene die met cpu mee willen doen kunnen dat lijkt me. Ze hebben nu al de mogelijkheid om te kiezen.

Ik doe inderdaad niet mee, zoals al eerder gesuggereerd werd. Verder wens ik je alle goeds en succes met je alweer nieuw op te richten team :wink:

[edit] Was onder Daphnes nick.Dacht al, wat heb ik opeens weinig postings :mrgreen: [/edit]

Hoho, wat zijn we vriendelijk :D Zoals je hebt kunnen lezen kwam dit voorstel niet van mij. Toen het voorstel eenmaal was gedaan (KAW kaartte aan dat hij het een goed iets zou vinden en anderen van Team Refoweb opeens aangaven dat een goed idee te vinden heb ik aangegeven wat voor gevolgen het voor de teamstats zou hebben en waar we dan zouden komen te staan als team. De positieve reacties, nogmaals, kwamen uit Team Refoweb, dus misschien moet je wat minder snel naar CPU gaan wijzen....

En een nieuw team komt er niet.... tenzij er gefuseerd gaat worden. Maak je dus maar geen zorgen...
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 jan 2005 14:56

Michel schreef:
moppie schreef:ER zijn meerderen niet positief onder andere. Vind het gewoon zwak.

In eerste instantie lukt het jullie niet team refoweb op te hebben en nu maar op deze manier.

Ik doe er niet aan mee

Ik ook niet. Team Refoweb is Team Refoweb en daarmee uit. Het is toch veel leuker om lekker door te blijven stijgen met ons eigen team? We zijn nota bene het op 29 na grootste team (met CPU daar vlak achter)!

Verder gok ik dat CPU veel leden van forum.gkv.nl en oneway.nl heeft? Tja, sorry, maar daar heb ik dus helemaal niets mee. (met die forums dus, niets ten nadele van de leden) En als je dan 1 team wil vormen....

Maar ja, dat zijn just my 2 cents.

Valt wel mee met die forums.... wij gaan niet voor het "iets met een forum hebben" maar voor "iets met Christus hebben" :)

En Moppie, je hoeft niet zo overdreven fel te reageren hoor. Het was maar een voorstel waar opeens een aantal Refowebbers positief op reageerden... We zijn altijd voor samenwerking met Team Refoweb geweest en dat zullen we ook altijd wel blijven. Geen reden om daar zo negatief op te reageren.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 jan 2005 15:15

Marnix schreef:We zijn altijd voor samenwerking met Team Refoweb geweest en dat zullen we ook altijd wel blijven. Geen reden om daar zo negatief op te reageren.

Behalve dan toen jullie de CPU zijn begonnen zeker, toen hoefde er ineens niet meer samengewerkt te worden met Team Refoweb.

Afijn, ik proef veel tegenstand bij de RW'ers, dus zal het wel blijven zoals het is.

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 15 jan 2005 15:20

PeterD schreef:
Marnix schreef:We zijn altijd voor samenwerking met Team Refoweb geweest en dat zullen we ook altijd wel blijven. Geen reden om daar zo negatief op te reageren.

Behalve dan toen jullie de CPU zijn begonnen zeker, toen hoefde er ineens niet meer samengewerkt te worden met Team Refoweb.

Afijn, ik proef veel tegenstand bij de RW'ers, dus zal het wel blijven zoals het is.

Is het op 1 of andere manier mogelijk het verleden te vergeten en alsnog samen te werken? Want het idee blijft nmm wel goed. Ik zou graag wat inhoudelijke reacties willen van tegenstanders van een fusie op deze posting en mijn paar voorgaande!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 jan 2005 15:32

Sowieso: Waarom zou er wéér veranderd moeten worden? Een stel RW'ers gaat niet mee, een stel CPU'ers zal waarschijnlijk ook niet meegaan, dan heb je dus al drie groepen, in plaats van 2, dus alweer een scheiding...

Ten tweede: Wat is er verkeerd aan een groep van 1 bepaald forum, GoT heeft toch ook maar 1 team?

Ten derde: er is al een poll geweest en de meesten waren tegen 1 team. Dus waarom nu weer met zo'n idee komen? Je krijgt alleen maar meer verdeeldheid.
Afbeelding

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 jan 2005 16:40

Daphne schreef:Sowieso: Waarom zou er wéér veranderd moeten worden? Een stel RW'ers gaat niet mee, een stel CPU'ers zal waarschijnlijk ook niet meegaan, dan heb je dus al drie groepen, in plaats van 2, dus alweer een scheiding...

Ten tweede: Wat is er verkeerd aan een groep van 1 bepaald forum, GoT heeft toch ook maar 1 team?

Ten derde: er is al een poll geweest en de meesten waren tegen 1 team. Dus waarom nu weer met zo'n idee komen? Je krijgt alleen maar meer verdeeldheid.

Wie ben je nou, Daphne of Markie :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 jan 2005 16:42

phox schreef:Is het op 1 of andere manier mogelijk het verleden te vergeten en alsnog samen te werken? Want het idee blijft nmm wel goed. Ik zou graag wat inhoudelijke reacties willen van tegenstanders van een fusie op deze posting en mijn paar voorgaande!

We waren het bijna vergeten, maar het kwam ineens weer boven nu de CPU er over begon.

Daarnaast heb ik aangegeven onder een aantal voorwaarden wel mogelijkheden te zien.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 15 jan 2005 17:10

Ja zoals Kaw het voorstelde dat het 1 team met onderlinge stats is, dan is het dus eigenlijk net als nu. De mensen die er niets (bijna niets) mee te maken willen hebben merken er nauwelijks iets van. En mensen die het leuk vinden om een nog groter team te hebben die krijgen een mooi extraatje.

Terug naar “Archief”