Laten we lekker alles laten zoals het was...
Toen het cpu werd opgericht was er al genoeg discussie..
Moderator: Moderafo's
moppie schreef:deze hele discussie is al gevoerd voor jij lid was. Ik ken de tactieken van CPU inmiddels. Dit is van en voor refoweb. Het is juist leuk een positie te krijgen internationaal.
Daphne schreef:Hehe, hier dan eindelijk wat van mij. Uit een voorgaande poll is al gebleken dat verreweg de meeste leden van TR niet voor de vorming van een ander team zijn. Waarom heb ik al diverse malen uitgelegd en daar begin ik nu niet weer aan.
Ik vraag me af waarom er steeds mensen van cpu zijn die met deze dingen aan komen dragen. Wij zijn gewoon een team dat bij dit forum hoort. Moet je zonodig zo groot zijn, en daarmee opgaan in de grote grijze massa? Voor mij niet.
We zijn groot genoeg en houden onze eigen identiteit met dit team. Tevens kan Marnix allemaal mooi voorrekenen met zoveel en zoveel leden na vereniging, maar wie zegt jou dat iedereen mee wil doen?
Dat is pas uit die poll al gebleken lijkt me.
Mij advies aan Marnix is dus: Benader dat forum met die véle leden en bouw zo cpu op tot een geweldig groot algemeen christelijk whatpulse team, maar ga niet telkens hier met zulke ideeen komen. Dan komt het op mij over aslof het je pijn doet dat niet álle team refowebbers met cpu mee zijn gegaan, en dat je dat op deze manier alsnog wil bereiken.
Wij zijn en blijven team refoweb, en degene die met cpu mee willen doen kunnen dat lijkt me. Ze hebben nu al de mogelijkheid om te kiezen.
Ik doe inderdaad niet mee, zoals al eerder gesuggereerd werd. Verder wens ik je alle goeds en succes met je alweer nieuw op te richten team
[edit] Was onder Daphnes nick.Dacht al, wat heb ik opeens weinig postings[/edit]
Michel schreef:moppie schreef:ER zijn meerderen niet positief onder andere. Vind het gewoon zwak.
In eerste instantie lukt het jullie niet team refoweb op te hebben en nu maar op deze manier.
Ik doe er niet aan mee
Ik ook niet. Team Refoweb is Team Refoweb en daarmee uit. Het is toch veel leuker om lekker door te blijven stijgen met ons eigen team? We zijn nota bene het op 29 na grootste team (met CPU daar vlak achter)!
Verder gok ik dat CPU veel leden van forum.gkv.nl en oneway.nl heeft? Tja, sorry, maar daar heb ik dus helemaal niets mee. (met die forums dus, niets ten nadele van de leden) En als je dan 1 team wil vormen....
Maar ja, dat zijn just my 2 cents.
Marnix schreef:We zijn altijd voor samenwerking met Team Refoweb geweest en dat zullen we ook altijd wel blijven. Geen reden om daar zo negatief op te reageren.
PeterD schreef:Marnix schreef:We zijn altijd voor samenwerking met Team Refoweb geweest en dat zullen we ook altijd wel blijven. Geen reden om daar zo negatief op te reageren.
Behalve dan toen jullie de CPU zijn begonnen zeker, toen hoefde er ineens niet meer samengewerkt te worden met Team Refoweb.
Afijn, ik proef veel tegenstand bij de RW'ers, dus zal het wel blijven zoals het is.
Daphne schreef:Sowieso: Waarom zou er wéér veranderd moeten worden? Een stel RW'ers gaat niet mee, een stel CPU'ers zal waarschijnlijk ook niet meegaan, dan heb je dus al drie groepen, in plaats van 2, dus alweer een scheiding...
Ten tweede: Wat is er verkeerd aan een groep van 1 bepaald forum, GoT heeft toch ook maar 1 team?
Ten derde: er is al een poll geweest en de meesten waren tegen 1 team. Dus waarom nu weer met zo'n idee komen? Je krijgt alleen maar meer verdeeldheid.
phox schreef:Is het op 1 of andere manier mogelijk het verleden te vergeten en alsnog samen te werken? Want het idee blijft nmm wel goed. Ik zou graag wat inhoudelijke reacties willen van tegenstanders van een fusie op deze posting en mijn paar voorgaande!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten