Moderator: Moderafo's
rosek/apje schreef:hoe doen de andere mama's van meerdere kinderen het in het huishouden?
rosekapje schreef:hoe doen de andere mama's van meerdere kinderen het in het huishouden?
rosaatje schreef:rosek/apje schreef:hoe doen de andere mama's van meerdere kinderen het in het huishouden?
Hoe bedoel je?
rosekapje schreef:hoe ik het bedoel, euhm, hoe verdeel je je tijd, op het moment hol ik van hot naar her, kheb twee maal in de week fysio voor Simon, 1x voor de kleine Arie, Christiaan 2 x naar de psz, zelf ben ik deze week op nacontrole geweest, met Simon naar de dokter, met de baby en de peuter naar het cb, een vergadering gehad en twee verjaardagen. Daarnaast is kleine nog zo klein dat die nog steeds om de drie uur een voeding moet. ik word een beetje moe van al dat geplan zeg maar. Even voor de duidelijkheid, Christiaan is 3, Simon word van het zomer 2 en Arie is 7 weken oud. Dus allemaal hebben ze zorg en aandacht nodig, daarbij komt dat de tweede ook nog niet loopt dus dat geeft ook wat extra werk met zich mee, lees onderandere fysio.
Krijgen we ook nog steeds kraamvisite en dan is het ook wel fijn als je huis zeg maar gewoon echt netjes en schoon is... wat me gelukkig nog aardig lukt.
maar ik vroeg me af hoe andere moeders het doen? dus vandaar mijn vraag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten