Marnix schreef:Oh sorry, dat had ik even gemist. Er zijn hier zoveel mensen en ik onthoud soms niet precies alle dingen. Sorry voor mijn onbewuste lompheid. Dat was niet de bedoeling.
Dacht ik al

Geeft niks hoor!
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Oh sorry, dat had ik even gemist. Er zijn hier zoveel mensen en ik onthoud soms niet precies alle dingen. Sorry voor mijn onbewuste lompheid. Dat was niet de bedoeling.
kwebbel schreef:ik deed laatst wat in de collectebus en haar oog viel op onze trouwfoto. Ze vond m erg gaaf en zei: "Nu snel kinderen!!" Ze liep lachend weg (bedoelde het echt als grapje) maar ik stond stomverbaasd te kijken. Mensen gaan er (nog steeds) van uit dat als je getrouwd bent, je dus automatisch snel aan kinderen gaat beginnen. Ik zei bewust niets en deed echt hard de deur dicht. Ik smeet m gewoon dicht. Hopelijk heeft dat haar een beetje na doen denken (ik verwacht het niet). Zo'n opmerking is op zich wel logisch, en ik snap het wel. Maar ze weten niet het verhaal achter de voordeur. Ik blijf me er aan ergeren, ik kan er niets aan doen.
saartje schreef:@ Daphne: heel herkenbaar, dat het fijn is om het te delen met naaste familieleden. Wat fijn dat jullie die stap hebben genomen joh!!! Weet je wat m'n schoonzus zei: ik vind het fijn dat jullie het met ons delen want dan geven jullie ons de kans om met jullie mee te leven. Zo had ik het nog niet eens bedacht, maar het is wel vaak zo dat je het voor je omgeving wat makkelijker maakt om jullie te benaderen omdat je zelf de eerste stap hebt gezet.
Wij hebben helaas te horen gekregen dat kinderen krijgen op een natuurlijke manier helaas uitgesloten is voor ons... Het was eerst nog: misschien, maar nu is het definitief. En dat is best hard...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten