Maar toch vraag ik me hoelang zo'n relatie op basis van een zieligheidsoffensief stand kan houden..
Onee, ze hadden het natuurlijk alleen maar uitgemaakt voor die ouders! What a lovestory!

Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef::cry: snif...!
Maar toch vraag ik me hoelang zo'n relatie op basis van een zieligheidsoffensief stand kan houden..
Onee, ze hadden het natuurlijk alleen maar uitgemaakt voor die ouders! What a lovestory!
Johan81 schreef:janneman83 schreef:columbus schreef:tnx Johan,
als jij de aanmeldingen bijhoud, doe ik koffie zetten voor de dames
koffie?? krijgen wij jongens geen koffie(dat je het alleen voor de dames zet
)
Ha Janneman,
Goed dat je even hierop reageerd, ik denk dat mijn collega even iets vergat![]()
![]()
Tuurlijk krijg jij en andere jongens ook koffie![]()
![]()
We kunnen dat als zeer erkentelijk praktijk natuurlijk niet maken om dames wel van koffie te voorzien en jongens niet![]()
![]()
![]()
Groetjes,
Ass DR Johan81
cash schreef:Lieve Chipkip,
Sorry voor alle dingen die gebeurt zijn, ik heb heel veel spijt. Ik heb je opa en oma gebeld en mijn excursies aangeboden, ook mogen ze mijn brommert een keer lenen.
Mag ik terug komen lieve Chipkip?
(Psst, kijk eens uit het raam!)
lievs Cash
cash schreef:Lieve Chipkip,
Sorry voor alle dingen die gebeurt zijn, ik heb heel veel spijt. Ik heb je opa en oma gebeld en mijn excursies aangeboden, ook mogen ze mijn brommert een keer lenen.
Mag ik terug komen lieve Chipkip?
(Psst, kijk eens uit het raam!)
lievs Cash
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu verkrijgbaar in de $HOP
refoweb Dr. Love papieren zakdoekjes
EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA STERK (6 laags)
en EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA ZACHT
Deze zakdoekjes zijn dan ook bijna overal tegen bestand;
ben je ontroostbaar wegens liefdesverdriet? GEEN NOOD deze zakdoekjes drogen al je tranen en maken je huid niet schraal....
ben je zo aangeraakt en geëmotioneerd over alle mooie facetten van het liefdesleven en biggelen de tranen van je wangen? GEEN NOOD, deze zakdoekjes drogen ook deze tranen
ben je zo geëmotioneerd en moet je tetteren met je neus? GEEN NOOD deze zakdoekjes zijn zo sterk, dat ze echt niet zullen scheuren... zijn bestand tegen een boel.....![]()
De zakdoekjes zijn verpakt per 10 stuks en moeten afgenomen worden per 100 stuks, dus minimale afname is 10 pakjes en mocht je ze met de auto komen halen, dan is de minimale afname, de gehele achterbank gevuld met pakjes zakdoeken, ik ben dan wel bereid te helpen met het inladen![]()
![]()
Verder is het nog belangrijk om te weten, dat de zakdoekjes verpakt zijn in een speciale antie kraaaak verpakking, dus ideaal, als je eens ongezien wilt gaan zitten snotteren...
Op de verpakking staat een afbeelding van de Dr's of de assistentes, we hebben dus 6 verschillende verpakkingen! SPAAR ZE ALLEMAAL...
Deze bijzondere zakdoekjes kosten per pakje slechts 1 euro!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
columbus schreef:Alle lieve mensen nog aan toe!
Iedereen weet inmiddels wel dat ik en Dr.Rosekapje eeeh relationeel aan elkaar gebonden zijn, ik zal ff korte uitleg geven hoe dat nu gekomen is.
Het is gelijk een voorbeeld voor mensen die zelf niet durven vragen aan diegene die ze leuk vinden om toch die stap te zetten![]()
Ik vroeg aan Dr.Rosekapje in het kader van 'vraag technieken' het volgende:
Lieve Rosekapje, wil je mijn vriendinnetje zijn? Ja, zei Rosekapje en vroeg 'wil je mn vriendje zijn? en ik zei ja!
nou, simpeler kan toch niet?![]()
rosekapje schreef:Lieve Aragorn en Janneman,
Aangezien ik merkte dat bij jullie de emoties nogal hoog opliepenbij het lezen van het liefdesverdriet verhaal en jullie zulke noodkreten uitbrachten om zakdoeken
Heb ik mijn zondagmiddag even nuttig besteed en wat uit de oude
doos
gevist....
Jaja, de Refoweb Dr. Love papierenzakdoekjes zijn nog steeds erg actueel en worden per honderdentegelijk besteld. Dus Aragorn en Janneman (geldt ook voor alle andere geëmotioneerden) steek je emoties niet onder stoelen of banken, maar stop ze in de Refoweb Dr. Love papierenzakdoekjes
![]()
Liefdevolle sni%^*% groet,
Dr. Rosekapje
janneman83 schreef:Aragorn schreef::cry: snif...!
Snif!..waar is me zakdoek??
![]()
vraag me af of je wel wat aan een relatie hebt zie op zieligheidsoffensief stand houd. Kan je dan ook op elkaar bouwen??... mss dat de dokters hier wat op weten
Aragorn schreef::cry: snif...!
Lieve, lieve Cash....
Was het koud vannacht?![]()
![]()
Ja, wist wel dat je buiten stond, maar dacht je moet het maar even voelen![]()
Maar echt lief dat je opa en oma gebeld hebt om je exkuzis aan te biedenOpa belde al, opa vind jou heel aardig
oma weet het nog niet zo goed
![]()
Maar Cash, om maar even ter zakete komen
![]()
Ik wil je wel graag terug (hebben we elkaar ooit gehad dan??)
Ik heb je heel erg gemist![]()
En wil je graag terug, maar toch zou ik wel willen zien dat je op je knieën gaat![]()
![]()
dikke kus voor Cash
en haartulukke groeten aan alle meedewerkers van Dr. Love
Chipkip
PS. Nu mag je wel binnenkomen
Femke schreef:columbus schreef:nou, simpeler kan toch niet?![]()
Eeeuuhhhm, NEE
(om even op je laatste vraag terug te komen)
Maar ik wil gelijk een wedervraag stellen![]()
Mijn vriend en ik vragen ons af, hoe het nou zit met de overgang van verliefdheidliefde... Wij vinden dat zoo lastig, want wanneer weet je dat nou? Wat voel je dan? Geen idee? Is het eng????
![]()
Wij weten het nieten wij dachten jullie vast wel
![]()
![]()
Klopt het dat als de verliefdheid over is je niet meer mag zoenen?
groetjes Femke
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten