Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 mar 2004 20:57

:cry: snif...!

Maar toch vraag ik me hoelang zo'n relatie op basis van een zieligheidsoffensief stand kan houden..

Onee, ze hadden het natuurlijk alleen maar uitgemaakt voor die ouders! What a lovestory! :mrgreen:

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 20 mar 2004 20:58

goedenavond,

Eigenlijk wilde ik reageren op de komotie die is ontstaan in deze fijne rubriek maar dat ik heb besloten om het maar niet te doen.

Ik kan wel melden dat ik graag mee wilt doen met de Grote Dr.Love Joepie Trofee verhalen wedstrijd.
Ik zal proberen mijn verhaal nog vanavond te plaatsen.
vriendelijke groet,
BClinton

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 21 mar 2004 00:39

Aragorn schreef::cry: snif...!

Maar toch vraag ik me hoelang zo'n relatie op basis van een zieligheidsoffensief stand kan houden..

Onee, ze hadden het natuurlijk alleen maar uitgemaakt voor die ouders! What a lovestory! :mrgreen:

Snif! :cry: ..waar is me zakdoek?? :roll:

vraag me af of je wel wat aan een relatie hebt zie op zieligheidsoffensief stand houd. Kan je dan ook op elkaar bouwen??... mss dat de dokters hier wat op weten :wink:
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 mar 2004 12:22

Johan81 schreef:
janneman83 schreef:
columbus schreef:tnx Johan,
als jij de aanmeldingen bijhoud, doe ik koffie zetten voor de dames :lol:

koffie?? krijgen wij jongens geen koffie :shock: (dat je het alleen voor de dames zet :? ) :lol:

Ha Janneman,

Goed dat je even hierop reageerd, ik denk dat mijn collega even iets vergat :!: :wink:

Tuurlijk krijg jij en andere jongens ook koffie :!: :lol:

We kunnen dat als zeer erkentelijk praktijk natuurlijk niet maken om dames wel van koffie te voorzien en jongens niet :!: :lol: :mrgreen:

Groetjes,
Ass DR Johan81

Hallo Lieve jongens,

Tuurlijk krijgen jullie op de reis koffie :) , maar dat wordt natuurlijk zelf inschenken he?! :mrgreen: Dr. Columbus verzorgd de koffie voor de dames.... en ja, ik weet wel wie hij daar mee bedoeld :mrgreen: 8) :wink: (Dr. Bloempie, ass. JialiKelly en ondergetekende :lol: ) en niet alleen tijdens de reis :mrgreen:
Maar, ook ik heb al een aantal aanmeldingen gehad via PB, mail en zelfs eentje via rooksignalen :roll: dus dat tripje :roll: zit er wel aan te komen, gezellig hoor :lol: en natuurlijk heeeeeel :shock: liefdevol

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 mar 2004 12:26

cash schreef:Lieve Chipkip,

Sorry voor alle dingen die gebeurt zijn, ik heb heel veel spijt. Ik heb je opa en oma gebeld en mijn excursies aangeboden, ook mogen ze mijn brommert een keer lenen.
Mag ik terug komen lieve Chipkip?
(Psst, kijk eens uit het raam! :) )

lievs Cash

Hallo Cash....

Hier ga ik me verder niet mee bemoeien :mrgreen:

maar denk dat je toch echt op je knieën moet :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

chipkip

Berichtdoor chipkip » 21 mar 2004 13:22

cash schreef:Lieve Chipkip,

Sorry voor alle dingen die gebeurt zijn, ik heb heel veel spijt. Ik heb je opa en oma gebeld en mijn excursies aangeboden, ook mogen ze mijn brommert een keer lenen.
Mag ik terug komen lieve Chipkip?
(Psst, kijk eens uit het raam! :) )

lievs Cash

Lieve, lieve Cash....

Was het koud vannacht? :mrgreen: :roll:
Ja, wist wel dat je buiten stond, maar dacht je moet het maar even voelen :mrgreen:
Maar echt lief dat je opa en oma gebeld hebt om je exkuzis aan te bieden :oops: Opa belde al, opa vind jou heel aardig :shock: oma weet het nog niet zo goed :roll:
Maar Cash, om maar even ter zake :mrgreen: te komen 8)
Ik wil je wel graag terug (hebben we elkaar ooit gehad dan?? :roll: )
Ik heb je heel erg gemist :oops:
En wil je graag terug, maar toch zou ik wel willen zien dat je op je knieën gaat :mrgreen: :shock: :wink:

Dikke kus voor Cash

en haartulukke groeten aan alle meedewerkers van Dr. Love

Chipkip

PS. Nu mag je wel binnenkomen :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 mar 2004 13:58

[rosekapje schreef]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu verkrijgbaar in de $HOP

refoweb Dr. Love papieren zakdoekjes
EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA STERK (6 laags :mrgreen: )
en EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA ZACHT

Deze zakdoekjes zijn dan ook bijna overal tegen bestand;
ben je ontroostbaar wegens liefdesverdriet? GEEN NOOD deze zakdoekjes drogen al je tranen en maken je huid niet schraal....

ben je zo aangeraakt en geëmotioneerd over alle mooie facetten van het liefdesleven en biggelen de tranen van je wangen? GEEN NOOD, deze zakdoekjes drogen ook deze tranen

ben je zo geëmotioneerd en moet je tetteren met je neus? GEEN NOOD deze zakdoekjes zijn zo sterk, dat ze echt niet zullen scheuren... zijn bestand tegen een boel..... :mrgreen:

De zakdoekjes zijn verpakt per 10 stuks en moeten afgenomen worden per 100 stuks, dus minimale afname is 10 pakjes en mocht je ze met de auto komen halen, dan is de minimale afname, de gehele achterbank gevuld met pakjes zakdoeken, ik ben dan wel bereid te helpen met het inladen :lol: :mrgreen:

Verder is het nog belangrijk om te weten, dat de zakdoekjes verpakt zijn in een speciale antie kraaaak verpakking, dus ideaal, als je eens ongezien wilt gaan zitten snotteren...

Op de verpakking staat een afbeelding van de Dr's of de assistentes, we hebben dus 6 verschillende verpakkingen! SPAAR ZE ALLEMAAL...

Deze bijzondere zakdoekjes kosten per pakje slechts 1 euro!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lieve Aragorn en Janneman,

Aangezien ik merkte dat bij jullie de emoties nogal hoog opliepen :roll: bij het lezen van het liefdesverdriet verhaal en jullie zulke noodkreten uitbrachten om zakdoeken :roll: Heb ik mijn zondagmiddag even nuttig besteed en wat uit de oude :?: doos :shock: gevist....

Jaja, de Refoweb Dr. Love papierenzakdoekjes zijn nog steeds erg actueel en worden per honderden :mrgreen: tegelijk besteld. Dus Aragorn en Janneman (geldt ook voor alle andere geëmotioneerden) steek je emoties niet onder stoelen of banken, maar stop ze in de Refoweb Dr. Love papierenzakdoekjes :mrgreen:

Liefdevolle sni%^*% groet,

Dr. Rosekapje

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 21 mar 2004 15:12

columbus schreef:Alle lieve mensen nog aan toe!

Iedereen weet inmiddels wel dat ik en Dr.Rosekapje eeeh relationeel aan elkaar gebonden zijn 8) , ik zal ff korte uitleg geven hoe dat nu gekomen is.
Het is gelijk een voorbeeld voor mensen die zelf niet durven vragen aan diegene die ze leuk vinden om toch die stap te zetten 8)

Ik vroeg aan Dr.Rosekapje in het kader van 'vraag technieken' het volgende:
Lieve Rosekapje, wil je mijn vriendinnetje zijn? Ja, zei Rosekapje en vroeg 'wil je mn vriendje zijn? en ik zei ja!

nou, simpeler kan toch niet? :wink: :D

Eeeuuhhhm, NEE

(om even op je laatste vraag terug te komen)

Maar ik wil gelijk een wedervraag stellen :mrgreen:
Mijn vriend en ik vragen ons af, hoe het nou zit met de overgang van verliefdheid :arrow: liefde... Wij vinden dat zoo lastig, want wanneer weet je dat nou? Wat voel je dan? Geen idee? Is het eng???? :roll:
Wij weten het niet :roll: en wij dachten jullie vast wel :shock: :roll:

Klopt het dat als de verliefdheid over is je niet meer mag zoenen?

groetjes Femke
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 mar 2004 18:23

ha Femke,

hele goede vraag die veel mensen bezig houd, merken we aan diverse mailtjes. :)
Momenteel ben ik dit onderwerp heel heftig aan het bestuderen :oops: dus ik kan (nog) even geen duidelijk antwoord geven op je vraag wanneer nu duidelijk is dat je echt liefde voelt voor je vriend(in).

Misschien dat Dr.Rosekapje of Dr.Bloempie je al eerder een antwoord kunnen geven :)
Laatst gewijzigd door columbus op 21 mar 2004 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 21 mar 2004 19:45

rosekapje schreef:Lieve Aragorn en Janneman,

Aangezien ik merkte dat bij jullie de emoties nogal hoog opliepen :roll: bij het lezen van het liefdesverdriet verhaal en jullie zulke noodkreten uitbrachten om zakdoeken :roll: Heb ik mijn zondagmiddag even nuttig besteed en wat uit de oude :?: doos :shock: gevist....

Jaja, de Refoweb Dr. Love papierenzakdoekjes zijn nog steeds erg actueel en worden per honderden :mrgreen: tegelijk besteld. Dus Aragorn en Janneman (geldt ook voor alle andere geëmotioneerden) steek je emoties niet onder stoelen of banken, maar stop ze in de Refoweb Dr. Love papierenzakdoekjes :mrgreen:

Liefdevolle sni%^*% groet,

Dr. Rosekapje

Ik kom zo snel mogelijk een lading halen bij je.. kan ik wel gebruiken snif snif.. (ben nu ook nog eens een beetje verkouden dusja 8) )
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 mar 2004 23:57

janneman83 schreef:

Snif! :cry: ..waar is me zakdoek?? :roll:

vraag me af of je wel wat aan een relatie hebt zie op zieligheidsoffensief stand houd. Kan je dan ook op elkaar bouwen??... mss dat de dokters hier wat op weten :wink:

Ha Janneman,

Even in het algemeen, een relatie op die zieligheid gebaseerd is kan heel nuttig zijn 8) . En je heb er in die zin wat aan dat, mocht je ervan houden, wekenlang met een rotgevoel rondloopt :) . Er zijn mensen die dat lekker vinden, soort van je eigen plagen enzo. :roll:
Enorm leerzaam ook, vooral voor diegene waar je dus niet meer van houd en die dat meestal wel weet en ook haarfijn weet dat jij het toch niet uit durft te maken en daardoor je manipuleert en bespeelt. :mrgreen:
Mocht je dan toch op een gegeven moment die stap durven zetten en een punt zetten achter die relatie, dan heb je veel geleerd en zal je zorgen dat je nooit meer in die situatie komt. 8)
Kortom, je moet het gewoon een keer meegemaakt hebben! :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 mar 2004 00:01

voor de ouders van Jane ja, dat klopt, Gerrit's ouders hadden geen bezwaren tegen die relatie (hoopten op een feestje=bruiloft, liefst zo snel mogelijk :) )
Morgen zal ik het verhaal van de koekepan hier plaatsen.
Die koekepan was het symbool van onenigheid tussen Gerrit en zijn schoonvader.

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 22 mar 2004 00:32

"chipkip" schreef:
Lieve, lieve Cash....

Ha Chipkippie
Was het koud vannacht? :mrgreen: :roll:

koud? koud? ik borste van de kou en het regende en stormde! :x
Ja, wist wel dat je buiten stond, maar dacht je moet het maar even voelen :mrgreen:

en dat is aardig gelukt dan, ik voel me geen vent meer met die kou :(
Maar echt lief dat je opa en oma gebeld hebt om je exkuzis aan te bieden :oops: Opa belde al, opa vind jou heel aardig :shock: oma weet het nog niet zo goed :roll:

opa is een ouwe schuinsmarcheerder, dat zag ik direct en we begrepen elkaar tenminste, maar die heeft niets te vertellen he! :roll:
Maar Cash, om maar even ter zake :mrgreen: te komen 8)
Ik wil je wel graag terug (hebben we elkaar ooit gehad dan?? :roll: )

doe nou gewoon die deur maar open en zit niet zo te gluren achter die gordijnen! :x ik zie je wel zitten (of ben ik nu te dubbelzinnig? je moet o veral rekening mee houden want voor je het weet krijg de dr.love praktijk weer de volle laag) :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Ik heb je heel erg gemist :oops:

ik jou en ook de soep! :?
En wil je graag terug, maar toch zou ik wel willen zien dat je op je knieën gaat :mrgreen: :shock: :wink:

ja dat willen ze allemaal, dat Cash op zn knieen gaat :P :mrgreen:

dikke kus voor Cash

lebber trug, schat

en haartulukke groeten aan alle meedewerkers van Dr. Love

ja ook van Cash dus, en kik som ess! 8)
Chipkip

Cash
PS. Nu mag je wel binnenkomen :mrgreen:

je heb honger zeker? :P

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 mar 2004 09:37

Femke schreef:
columbus schreef:nou, simpeler kan toch niet? :wink: :D

Eeeuuhhhm, NEE

(om even op je laatste vraag terug te komen)

Maar ik wil gelijk een wedervraag stellen :mrgreen:
Mijn vriend en ik vragen ons af, hoe het nou zit met de overgang van verliefdheid :arrow: liefde... Wij vinden dat zoo lastig, want wanneer weet je dat nou? Wat voel je dan? Geen idee? Is het eng???? :roll:
Wij weten het niet :roll: en wij dachten jullie vast wel :shock: :roll:

Klopt het dat als de verliefdheid over is je niet meer mag zoenen?

groetjes Femke

Hallo Femke,

Jouw vragen hebben me dusdanig uit de slaap gehouden vannacht dat ik er niet van kon slapen :? :?: (ergens klopt deze zin niet :shock: )
Dus ik ben vanmorgen in alle vroegte naar een druk NS station gegaan met een blocnote en een stukje potlood om reizigers te vragen hoe zij met die vragen omgaan cq een antwoord konden geven.

Wanneer is die overgang van verliefdheid naar liefde?
Als je verliefd bent zie alleen de goede en sterke punten van je geliefde. Niets is fout aan hem/haar, nog nooit heb je zo’n kanjer gezien en gezoend ook. Het enigste waar je aan kan denken en waar je bij wilt zijn is die geliefde.
Maar..er komt een moment dat je toch ziet dat die (bv) neus niet recht staat en wél krom zoals je vrienden al zeiden, dat je wél hoort dat hij/zij boert onder het kroelen en dat het geen trein was die langskomt zoals je eerder dacht. :shock:
Momenten dat je jezelf ergert aan dat soort onbenulligheden geven duidelijk aan dat de verliefdheid langzaam wegebt en dat het er nu op aan komt of je diegene gaat liefhebben of niet.
Blijf je hem/haar lief vinden ondanks dat neuspeuteren, het fluiten naar andere meisjes/lonken naar andere jongens, met liefde zijn haar kammen omdat hij dat zelf niet meer doet als tie naar je toekomt, haar tasje opruimen en alle overbodige snoeppapiertjes weggooien enz dan kun je denk ik wel zeggen dat je liefde voelt. 8) :)

Ook belangrijk is of je blij bent als je diegene weer ziet, als je spontaan begint te janken van verdriet als hij/zei de deur opendoet, nou, kap er dan maar gerust mee want dan hou je duidelijk niet van hem/haar. :?
Maar bespring je elkaar en omhelst elkaar zo stevig dat je niet meer los kan komen zonder hulp van ouders, dan heb je elkaar lief. :P

Je vraagt of het eng is? Nou, herken je dingen die hierboven staan en vind je dat eng? Dan moet je nog maar eens goed nadenken over je lover, wie weet is het geen ware liefde geweest maar gewoon lust (is ook wel eens lekker hoorrrr :lol: ). In dat geval zou ik toch maar eens verder zoeken.
8)
Klopt het als je verliefdheid over is dat je niet meer mag zoenen? :shock:
Ja klopt, maar als je hem/haar inderdaad lief blijft vinden dan doe je het toch wel. Stiekem natuurlijk! :oops: . Het is net als met lekkere snoepjes, je weet dat het niet goed is dat je ze eet (suiker/kleurstoffen etc.), maar toch gaat er ongeveer 2 miljard euro per jaar om in de snoepbranche….. 8)

Ik hoop dat je wat kunt met dit antwoord Femke.

(Ik wil even die mensen op station Zuid bedanken voor de medewerking en sorry meneer met die zwarte jas dat ik per ongeluk met dat potlood in uw oog stak. :? )

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 22 mar 2004 10:10

Goedendag mensen,

Wat een heerlijke dag! Buiten regent het en de dakpannen liggen rammelen op het dak, ideaal weer om een gezin te stichten.
Daar gaat ook dit persoonlijke liefdesverhaal over, al is het tot het punt van gezinnetje te stichten niet zover gekomen helaas.

Toen ik jong was liep ik stage bij een politica die ruim 20 jaar ouder was als ik.
We waren samen heel erg verliefd en we deelden op een gegeven moment alles met elkaar, van vrije tijd tot de bezemkast, echt alles. :lol:
Ik wilde wel met haar trouwen en kindjes krijgen en dat wilde zij ook ware het niet dat ze al getrouwd was. Dit kan natuurlijk niet :!: , en ik heb er nog spijt van dat ik ooit aan die relatie begonnen ben, ook al omdat ze op het laatst van de stage periode de naam van haar man begon te fluisteren als we kroelden met elkaar :? . ‘Phil! Oh Phil’ fluisterde ze telkens als ik in haar oorlel beet. :oops: Ik verstond iets anders, (Bill??) en toen zag ik in dat ik fout bezig was. 8)
Zo’n relatie houd nooit stand en is niet goed! Als ze eenmaal een andere naam gaan fluisteren…. :(
Toen de pers er eenmaal lucht van kreeg was het echter bal in de tent. Nog nooit heb ik zoveel geld verdiend als toen ik mijn verhaal verkocht aan de pers. :lol: De politica was boos op me en ontkende alles! Dat was niet eerlijk, zoiets kan je toch niet doen? :x

Moraal: geen idéé, trek er maar lering uit als je dat wilt. :mrgreen:

Vriendelijke groeten BClinton

p.s. kan ik me nog aanmelden voor die liefdesreis naar Parijs? Zo ja, wat zijn de kosten? :)

Terug naar “Archief”