Sabra schreef:Dat jij lekker thuis zit en dat jouw man te lui of te beroerd is om te helpen in het huishouden dat moet hij weten. .
Haha, jij voelt je kennelijk aangesproken dat ik het heb over hersenspoelerij. Jij vind dat normaal, dat moet jij weten, maar respecteer dan ook mijn mening, nee, dat kan niet, want mannen behoren te sloven, he, doodmoe thuiskomen en dan koken, afwassen en de plee schrobben!
Natuurlijk heb ik zeer groot respect voor mannen die dat allemaal er nog bij doen. Liefhebbend en makkelijk voor het vrouwtje, hoeft zij niks meer te doen.
Wat klets jij nou uit je nek dat ik ooit lekker thuis heb gezeten? ik heb altijd gewerkt, vanaf dat onze jongste 4 jaar was, en das al een heleboel jaren en daarvoor deed ik thuiswerk. En nu werk ik ook ruim 24 uur per week.
Ik beledig niet grenzeloos mannen die het huishouden doen en mijn man is niet lui of beroerd.
Mijn man heeft altijd geschilderd, geboord,de tuin gedaan, dingen gerepareerd, banden geplakt, met de jongens toen ze klein waren s morgens vroeg naar het voetballen gegaan, etc.
Dus wat loop je uit je nek te kletsen dat ik lekker thuis zou zitten en mijn man te beroerd was geweest om te helpen in het huishouden, etc.
Niks beroerd, gewoon geen huishoudelijk type, maar mannenklusjes deed hij altijd, en hij doet nog zijn best.
Het enige wat ik heb gezegd is dat wij de taken ouderwets hadden verdeeld.
Moeten wij toch weten?
En niemand hoeft mij op te leggen dat mijn kinderen vroeger haddden moeten dweilen, afwassen, of ramen lappen, etc, of dat mijn man dat had moeten doen, dat hij te lui was omdat hij 54 uur per week werkte en ik maar 20 ?
koken heb ik mijn kinderen trouwens wel geleerd toen ze 12 waren, en hun kamer doen ze al vanaf hun 12de ook ( die nog thuis zijn)
Wat bazel je nou eigenlijk, je kent mij geeneens.
Als ik zeg dat ik een huisman niet echt charmant vindt, is dat mijn mening.
Daarom is mijn man nog niet lui of beroerd, als er 1 zich 3 keer in de rondte heeft gewerkt in zijn leven is hij het wel.
En een man die hard werkt hoeft voor mij niet ook nog te stofzuigen als hij moe thuis komt. Niet onze style.
En by the way, onze kids zijn prima terecht gekomen, hoor!