Markie schreef:Van Gogh was niet bepaald een lekker ding, maar dit gaat wel erg ver.
De dader van deze daad moeten ze gewoon de kogel geven.
Voor zulke figuren is geen plaats in deze maatschappij.
Jaaaaaaaaaa! Laat ons kwaad met kwaad vergelden.
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Markie schreef:Van Gogh was niet bepaald een lekker ding, maar dit gaat wel erg ver.
Stacie schreef:Sabra, een religie of gelovigen, wat maakt het uit. De Islam is niet bedoeld om te moorden, of je nu gewone moslim bent of fundamentalist.
Dit is dus een fout van de gelovigen. Wat bedoel je dan met 'ik heb het niet over gelovigen maar over de relgie zelf'??
En Bookman,
jou uitspraakBlijf wel even nuchter. Lees de krant. En je zult merken dat wanneer eindelijk alle Marokkanen opgerot zijn naar hun land, de criminaliteit in ons land met 95% afneemt. En daar wachten we op.
slaat natuurlijk nergens op. Ten eerste zeer discriminerend en ten 2e absoluut niet waar.
Alsof 95% van de criminelen Marokkaan zijn :s En alsof alle Marokkanen crimineel zijn.
Alleen maar omdat een Marokkaan vanochten Theo heeft doodgeschoten.
Je kan niet zeggen dat je wacht totdat alle Marokkanen opgerot zijn naar hun eigen land!!!! Dit is echt zoooooooown triets opgebouwde mening
Markie schreef:Optimatus schreef:Markie schreef:Van Gogh was niet bepaald een lekker ding, maar dit gaat wel erg ver.
Dat is geen vergelding, maar de enige rechte straf.
Markie schreef:Dat is geen vergelding, maar de enige rechte straf.
Socrates schreef:Markie schreef:Optimatus schreef:Markie schreef:Van Gogh was niet bepaald een lekker ding, maar dit gaat wel erg ver.
Zou je Jezus er bij uitnodigen?
Markie schreef:Socrates schreef:Markie schreef:Optimatus schreef:Markie schreef:Van Gogh was niet bepaald een lekker ding, maar dit gaat wel erg ver.
Zou je Jezus er bij uitnodigen?
Dat wat ik zeg staat zelfs in Zijn woord![]()
Voor moordenaars is in deze maatschappij GEEN plaats.Niemand heeft het recht een mensenleven te nemen, doet iemand dat wel, dient die persoon uit de weg geruimd te worden om herhaling te voorkomen.
Als ie dit in zijn thuisland gedaan had was ie slechter afgeweest.
Collateral schreef:Markie schreef:Dat wat ik zeg staat zelfs in Zijn woord
Jezus zei: "Hebt uw vijanden lief; zegent ze, die u vervloeken; doet wel dengenen, die u haten; en bidt voor degenen, die u geweld doen, en die u vervolgen;" daar past in mijn ogen geen doodstraf bij.
Markie schreef:Collateral schreef:Markie schreef:Dat wat ik zeg staat zelfs in Zijn woord
Jezus zei: "Hebt uw vijanden lief; zegent ze, die u vervloeken; doet wel dengenen, die u haten; en bidt voor degenen, die u geweld doen, en die u vervolgen;" daar past in mijn ogen geen doodstraf bij.
Er zijn zoveel teksten die het tegenovergestelde zeggen.
Moordenaars hebben geen enkel respect voor de mensheid, dus verdienen die zelf ook niet.
Verders reageer ik hier niet meer.Ik heb liever dat ie vandaag de kogel krijgt dan morgen.Zo iemand mag de staat geen geld kosten.Daar betaal ik ook aan mee namelijk, en elke cent die ik betaal aan een doorgedraaide werkeloze moslimfanatist is me teveel.
Dat is mijn mening.
Nu mag ik die nog zeggen.Misschien over een jaar of 25, als het hier een moslimstaat is niet meer, dus ik maak er nog ff gretig gebruik van.
Markie schreef:Er zijn zoveel teksten die het tegenovergestelde zeggen.
Nu mag ik die nog zeggen.Misschien over een jaar of 25, als het hier een moslimstaat is niet meer, dus ik maak er nog ff gretig gebruik van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten