Lekker: die achtergrondreclame

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Rozijn
Majoor
Majoor

Re: Lekker: die Grouponreclame

Berichtdoor Rozijn » 08 apr 2014 19:39

Die facebookreclame wordt ook niet geblokkeerd door adblock...
(O, dat had ik niet moeten zeggen, nu weet Henkie hoe hij toch reclames kan laten zien ;) )

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 08 apr 2014 21:43

Rozijn schreef:Die facebookreclame wordt ook niet geblokkeerd door adblock...
(O, dat had ik niet moeten zeggen, nu weet Henkie hoe hij toch reclames kan laten zien ;) )

Die Armin van Buuren komt bij mij ook door de adblock heen, net als die stomme Roompotreclame...
Bloedirritant!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 09 apr 2014 08:52

Rozijn schreef:Henkie, is een doneerknop op de site een goed idee?

Wat mij betreft wel maar ik zie nog weinig positieve reacties.

Mochten er mensen gewetensnood krijgen (en dat krijg je ;-)) dan kun je eventueel het goede doel 'Fiets voor een huis' sponsoren: http://www.fietsvooreenhuis.nl/refoweb

Die Facebook popup kun je gewoon wegklikken toch? Bij mij was hij na 1 keer weg. Over 14 dagen verschijnt hij weer even ter herinnering.

Majiem
Mineur
Mineur

Berichtdoor Majiem » 09 apr 2014 10:38

De facebook uitnodiging verschijnt elke keer als ik inlog.
deep water faith in the shallow end

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 09 apr 2014 12:25

Majiem schreef:De facebook uitnodiging verschijnt elke keer als ik inlog.

Hier ook. (Google Chrome)

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 10 apr 2014 09:50

Staan de cookies uit? Dan kan ie niet onthouden dat je het weg hebt geklikt.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 10 apr 2014 10:26

henkie schreef:Staan de cookies uit? Dan kan ie niet onthouden dat je het weg hebt geklikt.

Zelfs in één sessie moet ik het soms 30 keer wegklikken, dus lijkt me niet een cookie-gebaseerd probleem.
Wat ik irritanter vind is de Roompot-reclame, die heel vaak ook het inlog-vakje tot reclameveld benoemd.
(Door aanklikken van "inloggen" kom ik vaak op de Roompot-website terecht, en dat terwijl ik werkelijk geen enkele interesse voor deze tent of hun producten/klantenkring...)

Bambi

Berichtdoor Bambi » 10 apr 2014 12:50

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 11 dec 2017 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Vertel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Vertel » 23 apr 2014 16:54

Is het misschien mogelijk dat er niet van die super bewegende reclames aan de zijkanten zijn?
Na 4 minuten krijg ik toch redelijke hoofdpijn omdat het lezen van een topic zo moeilijk gaat, je wordt continue afgeleid.

Zeker met de serieuzere onderwerpen is het onmogelijk om te lezen wat iemand probeert te vertellen.

Zodra ik een adblock plugin moet installeren om nog wel fatsoenlijk refoweb te lezen, wordt toch ergens de plank volledig misgeslagen...
Ik ben een Christen
en ik kerk in Woerden

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 24 apr 2014 09:20

Bambi schreef:Iedere keer dat je die Roompot-reclame aanklikt, krijgt Henkie daar ook geld voor, of niet Henkie?

Refoweb! :mrgreen: Die achtergrond-advertenties worden per vertoning betaald.

Vertel schreef:Is het misschien mogelijk dat er niet van die super bewegende reclames aan de zijkanten zijn?
Na 4 minuten krijg ik toch redelijke hoofdpijn omdat het lezen van een topic zo moeilijk gaat, je wordt continue afgeleid.

Zeker met de serieuzere onderwerpen is het onmogelijk om te lezen wat iemand probeert te vertellen.

Zodra ik een adblock plugin moet installeren om nog wel fatsoenlijk refoweb te lezen, wordt toch ergens de plank volledig misgeslagen...

Na 5 vertoningen zijn ze (tijdelijk) niet meer te zien. Misschien helpt dat. 8-[
Misschien is de knop Afdrukweergave ook nog een optie.

Aan de advertenties zelf doen we verder niets. Hierdoor kunnen Refoweb draaiende houden. Bovendien volledig gratis voor bezoekers.

Faramir

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor Faramir » 24 apr 2014 09:44

Super irritant die overdadige reclame van oa de NS, Roompot en Mediamarkt. Zowel boven als links en rechts advertenties die veelal nog bewegen ook. En wat er ook vervelend aan is is dat het langzamer laad dan het forum zelf. Per ongeluk druk je dus op zo'n advertentie terwijl je naar een topic wil gaan omdat de site nog niet uitgeladen was.

In deze extreme vorm denk ik eigenlijk enkel dat er meer bezoekers zullen wegblijven.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 24 apr 2014 11:14

Faramir schreef:Super irritant die overdadige reclame van oa de NS, Roompot en Mediamarkt. Zowel boven als links en rechts advertenties die veelal nog bewegen ook. En wat er ook vervelend aan is is dat het langzamer laad dan het forum zelf. Per ongeluk druk je dus op zo'n advertentie terwijl je naar een topic wil gaan omdat de site nog niet uitgeladen was.

In deze extreme vorm denk ik eigenlijk enkel dat er meer bezoekers zullen wegblijven.

Inderdaad. Dat bannertje boven en onder kan ik nog wel mee leven, maar dat geflits links, rechts, boven en onder tegelijk is zeer irritant. Dat moet toch anders kunnen, lijkt mij. Waar zijn die ouwe, degelijke advertenties van vroeger gebleven?

Zoiets bijvoorbeeld, is een stuk minder epilepsieverwekkend:
Afbeelding

Arco
Majoor
Majoor

Berichtdoor Arco » 24 apr 2014 12:23

Ook ik vind die reclames nu wel heel erg irritant. Een discussie teruglezen wordt door al dat geflits er niet makkelijker op.
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Bambi

Berichtdoor Bambi » 24 apr 2014 12:35

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 11 dec 2017 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 07 mei 2014 20:40

Continu die Otto reclame van broekrokken onderin, zucht, nou ja, eigen schuld, had ik er maar niet op moeten klikken.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Terug naar “RefoWeb”